menu

Muziek / MusicMeter Live! / Welke concerten staan er nog op jouw agenda?

zoeken in:
VanDeGriend schreef:
Nou...t wordt een MuMe reunie aldaar. Ik heb ze ook nog niet gezien maar ben eveneens benieuwd

Misschien leuk als wat opvallends aantrekt, mocht ik je herkennen dan kun je enkele biertjes tegemoet zien
(afbeelding)

In dat geval zal ik mijn Kluk Kluk pak maar weer eens opzoeken

Ook van de partij? , evt met Kluk kluk pak?

Nee. Ik zoek mijn Pino-outfit, voor Morrissey.

Sinds vanavond heb ik mijn agenda uitgebreid met Pinkpop. Ik vond dat ik dat nu toch maar moest doen. Het vinden van een hotel was nog een probleem, maar dat is ook gelukt.

rayman schreef:
Het vinden van een hotel was nog een probleem, maar dat is ook gelukt.

De camping ??

Geen optie. Ik ga niet op een camping staan.

Daar is wel de echte sfeer hoor Raymann...

Okeey hotel is wel wat relaxter.

In mijn hotel is de echte douche en het echte schijthuis Iceman. Ben ik ook wel aan gehecht. Ik druk me wat plastisch uit, maar na een daggie ronddolen stel ik prijs op een douche en een schoon bed. Ouwe lul die ik ben.

Tjaa das wel lekkr inderdaad na een dagje PinkPop lekkr onder de douche.

Ik ben aan het twijfelen of ik dit jaar naar Pinkpop ga. Voorheen drie keer eerder geweest. Het enige wat mij weerhoudt zijn de sanitaire voorzieningen, echt shit geregeld daar!

Electro_
Misschien is de hotelkamer van Rayman iets voor je?

Snappy schreef:
Ik ben aan het twijfelen of ik dit jaar naar Pinkpop ga. Voorheen drie keer eerder geweest. Het enige wat mij weerhoudt zijn de sanitaire voorzieningen, echt shit geregeld daar!

Je hebt mazzel volgens mij dat je geen vrouw bent! De campings vind ik daar ook niet geweldig.....ik heb het idee dat ik na afloop ook nog een kruisje voor de avondvierdaagse kan afhalen

Ik voeg Vetiver aan mijn lijstje toe (23 mei in Rotown).

Ruby1966
Ik voeg Richard Ashcroft nog een keer toe. 7 juni in Paradiso

Mijn lijstje tot nu:

Danko Jones (24/3 Tivoli)
Mother's Finest (25/4 Melkweg)
Zappa plays Zappa (15/5 HMH)
Tragically Hip (12/7 Tivoli)

Anders komen jullie gezellig met zn allen bij mij op zolder slapen ik woon toch dicht bij PinkPop .

Elbow 29/6

Eb het duurt nog zo laaang

Iceman schreef:
Anders komen jullie gezellig met zn allen bij mij op zolder slapen ik woon toch dicht bij PinkPop .

Geen slecht idee! Ik hou de optie open

Zaterdag 18-3 Opening toer van Jovink (Valt helaas op de zelfde datum als de cd presentatie van de kouwemakkers )En ergens in November komt maiden naar Nederland daar moet eddie natuurlijk bijzijn.

sq
Staat in mijn agenda, maar ik ben bang dat ik er dit jaar niet heen kan. Ziet de nieuwste aanwinsten in de line-up van Roskilde 2006: Bob Dylan, Arctic Monkeys, en Sigur Ros.
Verder onder meer:

AMPLIFIER (UK)
STEVE ANGELLO & SEBASTIAN INGROSSO (S)
ANIMAL COLLECTIVE (US)
ARCTIC MONKEYS (UK)
COLDCUT (UK)
DEFTONES (US)
DISCO ENSEMBLE (FIN)
BOB DYLAN (US)
FRANZ FERDINAND (UK)
GUNS N’ ROSES (US)
LADY SOVEREIGN (UK)
MORRISSEY (UK)
OPETH (S)
PLACEBO (UK)
SIGUR RÓS (ISL)
TOOL (US)
ROGER WATERS - DARK SIDE OF THE MOON (UK)
KANYE WEST (US)

Snappy schreef:
(quote)

Geen slecht idee! Ik hou de optie open

Je komt maar he Snappy , de deur is altijd open .

sq schreef:
Staat in mijn agenda, maar ik ben bang dat ik er dit jaar niet heen kan. Ziet de nieuwste aanwinsten in de line-up van Roskilde 2006: Bob Dylan, Arctic Monkeys, en Sigur Ros.
Verder onder meer:

AMPLIFIER (UK)
STEVE ANGELLO & SEBASTIAN INGROSSO (S)
ANIMAL COLLECTIVE (US)
ARCTIC MONKEYS (UK)
COLDCUT (UK)
DEFTONES (US)
DISCO ENSEMBLE (FIN)
BOB DYLAN (US)
FRANZ FERDINAND (UK)
GUNS N’ ROSES (US)
LADY SOVEREIGN (UK)
MORRISSEY (UK)
OPETH (S)
PLACEBO (UK)
SIGUR RÓS (ISL)
TOOL (US)
ROGER WATERS - DARK SIDE OF THE MOON (UK)
KANYE WEST (US)

Een Musicmeter bus richting Roskilde

8 april ga ik naar Slut in den bosch. Gha, die had ik nét via een vriend leren kennen, dat bandje. En nu komen ze gewoon onze kant op. (komen uit duitsland) Ze staan 5 april ook in de Ekko in Utrecht dacht ik, maar den bosch, in de w2, is lekker dichtbij

bonothecat schreef:
Kaartjes voor Riverside (21 april) en Pendragon (13 mei) zijn in huis!

En daarbij komt nu 1 dag London Calling (31 maart)....met kans op de volgende bandjes: Dirty Pretty Things, Black Wire, Bromheads Jacket, The Futureheads, My Latest Novel,
We Start Fires, The Young Knives.

Arrow rockfestival bijgeschreven op de agenda voor 10 juni 2006.

Ik mag Magenta nog toevoegen aan mijn lijstje , 20 mei in Zoetermeer . Verheug me er nu al op.

- Radiohead
- Saybia

Voorlopig....

Gast
geplaatst: vandaag om 12:50 uur

geplaatst: vandaag om 12:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.