Muziek / MusicMeter Live! / Saybia!!
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2006, 17:25 uur
Yes!!!! Ik heb kaarten voor het concert van Saybia in Paradiso!!
Sorry, ik moest het even kwijt.
Sorry, ik moest het even kwijt.

0
geplaatst: 20 maart 2006, 19:20 uur
Daar ga je een topic voor openen? Ik had e.e.a. al genoemd bij de concerttips. Evengoed gefeliciteerd. Ik had al zo´n vermoeden; lijkt me iets voor Rico.
0
geplaatst: 20 maart 2006, 19:28 uur
Maar in dit topic kunnen degenen die gaan een berichtje plaatsen. Is misschien wel zo leuk...
Ik wist niet dat je al een berichtje had geplaatst bij concerttips.. I'm sorry.
Is het niks voor rayman dan?
Ik wist niet dat je al een berichtje had geplaatst bij concerttips.. I'm sorry.
Is het niks voor rayman dan?
0
geplaatst: 20 maart 2006, 19:32 uur
Op zich wel ja. Maar het is vlak vóór Pinkpop, ben ik ook vier dagen de pleiterik. Ik vind het wel even goed zo. Straks Morrissey, dan Pinkpop. Het geld is al aan alle kanten mijn zakken uitgevlogen, mijn geldboom is hartstikke dood.
0
geplaatst: 20 maart 2006, 19:35 uur
Als Saybia nu ook andere optredens gaat doen ga ik misschien: voorlopig pas ik ook even (heb ze al een paar keer gezien en dan is de nood wat minder hoog).
0
geplaatst: 20 maart 2006, 19:52 uur
Ik kom daar ook liever niet, maar goed 
Ik zit te twijfelen om naar Pinkpop te gaan (1 dag), maar dan prefereer ik toch Saybia.

Ik zit te twijfelen om naar Pinkpop te gaan (1 dag), maar dan prefereer ik toch Saybia.
0
geplaatst: 20 maart 2006, 19:57 uur
Mijn voordeel: ik hoef niet te twijfelen. Kaarten voor Pinkpop heb ik in huis.
0
geplaatst: 20 maart 2006, 19:59 uur
Je kunt ze ook (voor winst) verkopen en kaarten kopen voor Saybia.
Maar ik wil je niet aan het twijfelen brengen...

Maar ik wil je niet aan het twijfelen brengen...

0
geplaatst: 20 maart 2006, 20:02 uur
Schei toch uit man. Ik ga ouderwets met mijn kleine broertje (2 meter) 4 dagen naar Limburg. Saybia komt nog wel een keertje langsfietsen denk ik.
0
geplaatst: 20 maart 2006, 20:07 uur
Ik weet niet of ze fietsen hebben in Denemarken.
Ter info. Met administratiekosten erbij kost een kaartje van Saybia EUR 24,05. Valt mee, toch? Oke, de transportkosten e.d. komen er nog bij.
Ter info. Met administratiekosten erbij kost een kaartje van Saybia EUR 24,05. Valt mee, toch? Oke, de transportkosten e.d. komen er nog bij.
0
geplaatst: 20 maart 2006, 20:10 uur
Ik weet het. Eerlijk gezegd zijn het de kosten ook niet. Transportkosten? Neuh. Maar de dames komen de dag ervoor terug uit Finland. Als ik een paar dagen later naar Pinkpop ga zie ik ze bijna twee weken niet.
0
geplaatst: 20 maart 2006, 20:57 uur
rayman schreef:
Ik weet het. Eerlijk gezegd zijn het de kosten ook niet. Transportkosten? Neuh. Maar de dames komen de dag ervoor terug uit Finland. Als ik een paar dagen later naar Pinkpop ga zie ik ze bijna twee weken niet.
Transportkosten.. Sorry, ik ben expediteur. Ik bedoel brandstofkosten. Ja, dan houdt het natuurlijk op. Dames gaan voor..
* denotes required fields.