MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / via internet betere plaatsen dan postkantoor

zoeken in:
Afgelopen zaterdag de start verkoop nick cave om 10 uur. Ik stond om 10 uur bij de balie van het postkantoor en kreeg twee kaarten voor rij 13 stalles.
Een half uur later kwam ik thuis en zag ik dat nog kaarten voor rij 12 kan kopen via ticketmaster.nl op internet. Dit begrijp ik niet. Kan ik nu beter mijn kaarten via het internet kopen in de toekomst? Kan iemand mij dit systeem uitleggen? Ik wil in de toekomst toch wel graag weten hoe ik de beste kaarten kan bemachtigen.

Van het hele systeem klopt sowieso geen bal.
Ik heb ooit kaarten gehaald in het postkantoor. Er stond een groepje voor mij en die hadden vrij snel kaarten.
Bij mij ging het wat trager en toen ik ze kreeg bleek het rij 1 (het waren zitplaatsen) te zijn!!!!
Heel wat beter dan die mensen voor me.
Geen pijl op te trekken dus, zowel via internet als postkantoor (want ook via internet is er geen lijn in te ontdekken heb ik al een paar gezien).

Toine Rorije
aERodynamIC schreef:
Geen pijl op te trekken dus

Ik vraag me dan wel af hoe je je dat precies voorstelt, ergens pijl op trekken.

Ik bestel vrijwel nooit vooraf (want dat hoeft ook niet bij de concerten waar ik doorgaans heen ga), maar als ik dat wel doe dan gaat dat zeker via internet.

Ik open een stuk of 10 vensters en zodra de verkoop open gaat dan klik ik bij alle 10 op bestellen. Vervolgens zoek ik van die 10 de beste plaatsen uit en de rest van de vensters sluit ik weer.

Toine Rorije schreef:
(quote)

Ik vraag me dan wel af hoe je je dat precies voorstelt, ergens pijl op trekken.

Het zou logisch zijn als alles netjes op volgorde gaat.
(En voor de taalpuristen: peil is netter)

Gast
geplaatst: vandaag om 04:24 uur

geplaatst: vandaag om 04:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.