MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Billy Joel 22 Juli in Ahoy

zoeken in:
shappy1010
Gisteren bekend gemaakt, reken maar dat ik erbij ben, zijn eerste show in NL sinds 1994.

Luister maar naar eens naar The Stranger.. fantastische plaat. Dat zie ik Phil nog niet zo 1,2,3 maken. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het live ook niet zo zie zitten.

Yak
Moddergevecht verwijderd, voortaan even tot tien tellen voordat we dingen gaan roepen jongens.

Yak schreef:
Moddergevecht verwijderd, voortaan even tot tien tellen voordat we dingen gaan roepen jongens.

Allé, ik heb weer iets boeiends gemist.
Nu even tellen: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.
Oké, daar gaan we.
Iets over Billy Joel: hij is zo'n zanger die ik nooit in mijn top10 lijst zal zetten, geen enkel nummer van hem kan daarin en geen enkel album ook.
Maar aan de andere kant verdient hij wel respect. Omdat hij niet bij mijn absolute toppers hoort, doe ik het maar met de dubbelaar 'The Ultimate Collection' en daar staan toch fijne werkjes op. Vooral zijn rustige nummers zijn heel mooi, met 'New York State Of Mind' als hoogtepunt.
Ik vind het dan ook jammer dat de man hier op de site geen aandacht krijgt.

fastpulseboy
Yak schreef:

hahaha, ik heb de witte vlag gezwaaid! en is gezien! (of jah ook een beetje doorgegeven)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:20 uur

geplaatst: vandaag om 17:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.