MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Festival Mundial (Dit weekend in Tilburg)

zoeken in:
Sietse
Tot mijn grote verbazing stond er nog helemaal niets op musicmeter over het festival Mundial in Tilburg.

Festival Mundial is een groot festival voor wereldmuziek waar veel aandacht is voor zowel traditionele muziek als popmuziek van over de hele wereld.

Op de zaterdag (vandaag dus) wordt met name veel aandacht besteed aan de meer standaard popmuziek uit zowel Nederland als het buitenland. Zo zullen Baas B en Kane spelen, maar ook Marcelo D2 uit Brazilië en Shri-Live + DJ Badmarsh uit GB/India (en nog veel meer)

Op zondag (morgen dus) zal een grotere nadruk liggen op de meer traditionele wereldmuziek en ook popmuziek met duidelijke invloeden uit de wereldmuziek. Oa. Nder & Setsima Group uit Senegal, Gentleman and the far East band uit Duitsland en Angelique Kidjo uit Benin zullen optreden.
Naast deze in de wereldmuziek grote artiesten zullen ook veel onbekendere artiesten van zich laten horen.

Naast ruimte voor muziek zal er ook op verschillende podia theater en dans te zien zijn.
Ook aan serieusere zaken, zoals de problematiek in verschillende Derde Wereldlanden, zal aandacht worden besteed. Er zullen debaten zijn, er is een informatie markt en nog veel meer.

En mocht dat allemaal nog niet genoeg zijn, natuurlijk is er ook een markt met allerlei producten die afkomstig zijn uit oa. Afrika, Azië en Zuid-Amerika.

Entree:
In de voorverkoop bedraagt de entree voor Festival Mundial € 10,- per dag en een passe-partout € 15,- (excl. servicekosten). Aan de kassa bedraagt een dagkaart € 12,- en een passe-partout € 20,-. Kinderen t/m 12 jaar hebben gratis entree.

Meer informatie kan gevonden worden op www.festivalmundial.nl[/url]

mochten er mensen morgen gaan....dan ben ik er ook...

Joy
ongelooflijk maar waar

ik ben niet geweest, das de afgelopen 10 jaar niet voorgekomen

ik had er de puf ff niet voor

teveel buitenlanders gezien in mijn werk, en dan ook nog int weekend?

nee hoor, grapje

Gast
geplaatst: vandaag om 21:31 uur

geplaatst: vandaag om 21:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.