MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / roger waters in ahoy'

zoeken in:
Lin
net gelezen: op 7 juli geeft roger waters een concert in het rotterdamse ahoy'

voorverkoop aanstaande zaterdag
dus liefhebbers, succes

Hoorde het gisteravond van Snappy.... daar wil ik (of "we") wel bij zijn!

UmmaGumma 44 schreef:
Hoorde het gisteravond van Snappy.... daar wil ik (of "we") wel bij zijn!

Damned.... ik kan niet... personeelsuitje dat ik zelf organiseer!

UmmaGumma 44 schreef:
(quote)

Damned.... ik kan niet... personeelsuitje dat ik zelf organiseer!

Ik weet hoe je je voelt. Op arrow had ik een familiedag en had er gratis (!) heen gekund. Maar nu een herkansing! Ik ga zeker!
Is 69,- staan plaatsen?

69 euri is rang 2 wat dat dan ook mag zijn. rang 1, normaal gezien de arenaplaatsen, is 65 euri

Shit nog steeds geen kaarten. Ik ga denk ik morgen gewoon naar de ahoy en er zijn vast genoeg mensen die een kaartje over hebben..

Mag dit eigenlijk niet missen!

Had op dit moment kunnen genieten van Waters...

... ben net terug van het personeelsfeestje! Ook daar zat muziek in!

Was best leuk

best leuk? Ik vondt het werkelijk weer geniaal! Net als de in the flesh tour was ik zwaar onder de indruk. fantastisch hoe ze dat met die ruimtevaarder hadden gedaan. Super geluid, super sfeer en Roger had er zin in. Enige nadeel vondt ik dat ze wel wat meer met verlichting hadden mogen doen. Zeker nadat ik die zelfde middag nog Pulse had zitten kijken. Maar ja.. daar noem ik dan ook wel wat. Tot heden veruit het beste concert van het jaar!

Een woord : FANTASTISCH. Ik heb uitermate goed geamuseerd. Wat Woody zegt : "super geluid, super sfeer en Roger had er inderdaad veel zin in die avond. De aankleding van het concert kon beter! Het was ook een "geimproviseerd" concert. Enige minpunt van die avond was dat wij 5 minuten te laat arriveerden. Dit wegens een ongeluk 25 km voor Rotterdam. Hierdoor meer dan 1 1/2 in de file gestaan. Dus alleen het nummer "In The Flesh" helaas aan ons voorbij moeten laten gaan! Het concert krijgt voor een welverdiende 5*!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:41 uur

geplaatst: vandaag om 11:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.