MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Guns N' Roses Nijmegen

zoeken in:
prachtig concert een aantal "nieuwe" nummers (zijn nog maar 5 jaar of zo in de maak ) en veel oude nummers.

Hier de setlist:

Welcome To The Jungle
It's So Easy
Mr.Brownstone
Live And Let Die
Better
Robin Finck Guitar Solo
Sweet Child O' Mine
Knockin On Heavens Door
Dizzy Piano Solo
The Blues
You Could Be Mine
Richard & Robin Guitar Solo (Beautiful)
Out Ta Get Me
Jam??? Dacht ik?
November Rain
Bumblefoot Guitar Solo (Don't Cry)
My Michelle (Izzy?)
Patience (Izzy)
Think about you (Izzy)
Nightrain (Izzy)
Robin solo
Paradise City (Izzy)

Vond het ook een mooi concert vond het vooral leuk dat Izzy nog even opdook bij de laatste 4 nummers (of kwam hij nou naar My Michelle weet het zo niet precies meer ).
De tijd tussen het voorprogramma en het conert zelf vond ik wel lang duren. Gelukkig was het mooi weer dus kon je nog een beetje zonne (wel warm en verbrand maar goed). Had het idee dat Axl er echt zin in had en het publiek deed ook lekker mee. Had echt het idee dat ik naar GnR zat te kijken gelukkig en niet naar Axl met wat nieuwe bandleden. Wat mij betreft komt hij snel nog een keertje terug naar Nederland voor nog een concert.
Op een gegeven moment schreeuwt Axl tegen iemand ''You're a fucking idiot'' was dat gewoon voor de gein of was er nog een beetje een aanleiding voor? Want dat ontging mij een beetje.
Vond het ook leuk dat hij nog even over zijn incidentje in Zweden begon.

Voor de rest, top concert, top weer, top dag geen spijt dat ik kaartjes heb gekocht in ieder geval .

Zeker een klasse concert. We stonden bijna vooraan, dus het kon al bijna niet fout. Het lange wachten werd op een gegeven moment vervelend, maar toen ik de begintunes van 'Welcome to the Jungle' hoorde, gierde de adrenaline door mijn lijf! Alleen waren de solo's soms iets te langdradig, voornamelijk van de baardmans die dacht dat hij Slash kon evenaren. Axl zong prima! Daar was ik vooral erg benieuwd naar. Hij moest wel regelmatig een adempauze nemen, maar dat mocht de pret niet drukken.
En met een overweldigende afsluiter met Paradise City, was het concert helemaal compleet. Top!

http://www.newgnr.com/dloads/audio/GN'R%20-%207.02.2006%20Nijmegen%20[MASTER%20-%20128kbits].rar

Voor de gene die het concert nog eens willen horen. Geluid is niet echt super maar als je er bent geweest is het wel leuk om het allemaal nog eens terug te horen.

Geweldig, concert ik was er ook bij, het was geweldig om te zien, hoe Axl voor het eerst in bijna 13 jaar de planken van Nederland weer eens beklom.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:36 uur

geplaatst: vandaag om 10:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.