Muziek / MusicMeter Live! / George Michael in Ahoy
zoeken in:
0
shappy1010
geplaatst: 13 juli 2006, 15:30 uur
Verbaasd hier nog geen berichten over te zien. GM treed na 18 jaar verdwenen te zijn van de planken weer op, ik las dit in het vliegtuig terug van vakantie, wil paar kaartjes boeken alles uitverkocht!! 4x ahoy in november binnen een paar dagen op....jeetje...
Ik vind overginds GM als persoon een ongelooflijke kwijlebal, en hij heeft veeeeelste veel ballads op zijn repertoire. maar shit..die stem van hem ... fenomenaal. En na die ongelooflijk mooie unplugged sessie had ie mij wel overtuigd. Had hem graag een x live willen zien. Jammerz...
Ik vind overginds GM als persoon een ongelooflijke kwijlebal, en hij heeft veeeeelste veel ballads op zijn repertoire. maar shit..die stem van hem ... fenomenaal. En na die ongelooflijk mooie unplugged sessie had ie mij wel overtuigd. Had hem graag een x live willen zien. Jammerz...
0
JonnieBrasco
geplaatst: 13 juli 2006, 19:08 uur
Uitverkocht? Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die 80 euro voor een GM-kaartje neertellen... Lachwekkend hoge prijzen, toch?
0
geplaatst: 13 juli 2006, 21:45 uur
Behoorlijk lachwekkend ja. Dan moet je wel een heel grote fan zijn. En dan vraag ik me af, zijn die er nog???
0
teutoon
geplaatst: 13 juli 2006, 23:12 uur
Jazper schreef:
Behoorlijk lachwekkend ja. Dan moet je wel een heel grote fan zijn. En dan vraag ik me af, zijn die er nog???
Wat denk je? Wat denk je wat de prijs van kaartjes bepaald? Juist ja, populariteit.
0
teutoon
geplaatst: 13 juli 2006, 23:13 uur
shappy1010 schreef:
Verbaasd hier nog geen berichten over te zien. GM treed na 18 jaar verdwenen te zijn van de planken weer op, ik las dit in het vliegtuig terug van vakantie, wil paar kaartjes boeken alles uitverkocht!! 4x ahoy in november binnen een paar dagen op....jeetje...
marktplaats!
0
geplaatst: 13 juli 2006, 23:45 uur
teutoon schreef:
Wat denk je? Wat denk je wat de prijs van kaartjes bepaald? Juist ja, populariteit.
(quote)
Het zal er wel mee te maken hebben...

0
geplaatst: 13 juli 2006, 23:57 uur
JonnieBrasco schreef:
Uitverkocht? Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die 80 euro voor een GM-kaartje neertellen... Lachwekkend hoge prijzen, toch?
82 euro om precies te zijn en heb ze graag betaald.
0
shappy1010
geplaatst: 14 juli 2006, 10:42 uur
shit vandegriend ik ben jaloers! Vond de prijs ook wel wat belachelijk, maarja the eagles spannen nog altijd de kroon met hoge ticketprijzen
0
geplaatst: 14 juli 2006, 19:31 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Ik betaal zipperdezip voor een briljante recensie van VanDeGriend.
Maar dit zijn 82 euri well spend, lijkt me zo.
0
geplaatst: 5 november 2006, 10:53 uur
rayman schreef:
Maar dit zijn 82 euri well spend, lijkt me zo.
Een koopjeMaar dit zijn 82 euri well spend, lijkt me zo.
0
geplaatst: 8 november 2006, 15:51 uur
op het laatste moment een (veld) kaartje over kunnen nemen van iemand en het was alle 81 euro meer dan waard. net als bij kylie een uitgekiende show, mooie visuals, geen moment verveeld. fijne mix tussen de rustigere nummers en de meer uptempo stukken. goede stem, goede uitstralingen. iemand die op een innemende wijze een zaal kan meekrijgen (heel wat beter dan dat clichegezever van de zanger van keane gisteren, 'hello rotterdam, you are the greatest', enfin u kent het wel)
0
geplaatst: 20 mei 2011, 10:31 uur
En wederom in Ahoy 21-10-2011.
Had mijn tickets wonderbaarlijk snel binnen!!
Heb er zin in!!!
Had mijn tickets wonderbaarlijk snel binnen!!
Heb er zin in!!!
0
geplaatst: 20 mei 2011, 10:51 uur
Ik ook, 1e rang Arenavloer! Bijna 200 euro (voor 2 tickets), maar dat is het ook zeker waard.
En meteen is er een extra concert bijgekomen, op zaterdag 22 oktober.
En meteen is er een extra concert bijgekomen, op zaterdag 22 oktober.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 11:39 uur
Ik was vorige week al in het bezit van kaartjes. Ik ben geen groot fan maar wil hem wel een keer gezien hebben en met orkest lijkt met extra leuk. Dat beviel bij Antony en Tori Amos ook goed.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 11:58 uur
100 euro voor een kaartje. 
Leek me ook wel leuk om heen te gaan, maar nu twijfel ik weer. Kun je kiezen op welke rij je terecht komt? Als ik dan toch ga wil ik ook wel goede plekken.

Leek me ook wel leuk om heen te gaan, maar nu twijfel ik weer. Kun je kiezen op welke rij je terecht komt? Als ik dan toch ga wil ik ook wel goede plekken.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 12:19 uur
herman schreef:

Nope, je krijgt best beschikbaar..
Dan zie je wel wat je krijgt, en kan je nog afhaken
0
geplaatst: 20 mei 2011, 12:27 uur
Nou vooruit dan maar. Gelukkig had ik ook een financiele meevaller vandaag, ik zie net dat ik 6 euro heb gewonnen bij de Postcode Loterij. Kan ik als het een beetje mee zit 2 biertjes van drinken straks. 

0
geplaatst: 20 mei 2011, 12:36 uur
Ik heb kaartjes voor de 2de ring... Was 'maar' 151 euro voor 2 kaartjes, dus dat valt nog mee. Het is wel GM dus ik verwacht wel een mooie show en een artiest die Ahoy aan kan (ook met de recensie van Vandegriend van een paar jaar terug in gedachten).
0
geplaatst: 20 mei 2011, 12:42 uur
herman schreef:
(ook met de recensie van Vandegriend van een paar jaar terug in gedachten).
(ook met de recensie van Vandegriend van een paar jaar terug in gedachten).
En niet alleen hij was toen zo positief. Mensen die ik ken en de vorige keer naar Ahoy zijn gegaan waren toen laaiend enthousiast hoe sterk hij live was en ook de serieuze, meer alternatief getinte muziekpers was lovend.
Dan wil ik dat wel een keer meemaken en ik vond dat ik wel recht had op een soort troostprijs door niet naar Prince te kunnen

Die prijzen worden helaas wel steeds belachelijker. Gelukkig heb ik nu niet veel grote namen meer op mijn nog te zien lijstje staan.
Ik hoop nog een keer op Tom Waits en dat is ook flink aan de prijs, maar verder zijn er niet veel meer.
Door die achterlijke prijzen hoef ik grote namen dan ook geen tweede keer meer te zien (m.u.v. Prince waar ik zoveel mogelijk van wil zien).
0
geplaatst: 20 mei 2011, 12:50 uur
Gezien de muzikanten die hij allemaal mee sleept valt de prijs eigenlijk nog wel mee. Er zijn ook artiesten die dezelfde prijzen vragen, maar dan met een kleine band optreden. Dan vind ik hier nog wel iets voor te zeggen.
Verder lijkt hij me ook gewoon een topartiest, ik wil het ook wel meemaken. De eerste muziek die ik in bezit had was een band met muziek van Michael Jackson (Bad) en George Michael (Faith), dus het heeft ook wel een nostalgisch tintje voor mij. In zijn albums ben ik verder niet thuis, maar zijn singles van de jaren '80 en '90 vind ik stuk voor stuk erg sterk.
Heb verder wel nog aardig wat artiesten op mijn lijstje staan die een hoop geld zullen vragen, maar dat zijn vooral de grote namen uit de 60s/70s die nog steeds optreden. McCartney, Stones, Bowie, Dylan, etc... Nu zitten daar ook wel bij die live niet meer zo goed zijn of die ik ooit al gezien heb (Bowie).
Verder lijkt hij me ook gewoon een topartiest, ik wil het ook wel meemaken. De eerste muziek die ik in bezit had was een band met muziek van Michael Jackson (Bad) en George Michael (Faith), dus het heeft ook wel een nostalgisch tintje voor mij. In zijn albums ben ik verder niet thuis, maar zijn singles van de jaren '80 en '90 vind ik stuk voor stuk erg sterk.
Heb verder wel nog aardig wat artiesten op mijn lijstje staan die een hoop geld zullen vragen, maar dat zijn vooral de grote namen uit de 60s/70s die nog steeds optreden. McCartney, Stones, Bowie, Dylan, etc... Nu zitten daar ook wel bij die live niet meer zo goed zijn of die ik ooit al gezien heb (Bowie).
0
geplaatst: 21 mei 2011, 00:30 uur
Er gaan verhalen rond dat je ook op een andere manier toegang kunt krijgen. Iets met een openbare wc, naar het schijnt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 mei 2011, 13:26 uur
Zo veel geld voor een kaartje.
Hij heeft toch al jaren niets relevants meer gedaan?
Vind het zelf verschrikkelijke muziek, maar veel plezier voor iedereen die gaat.
Hij heeft toch al jaren niets relevants meer gedaan?Vind het zelf verschrikkelijke muziek, maar veel plezier voor iedereen die gaat.
0
geplaatst: 22 mei 2011, 13:43 uur
Stijn_Slayer schreef:
Hij heeft toch al jaren niets relevants meer gedaan?
Hij heeft toch al jaren niets relevants meer gedaan? Dat kan je van Roger Waters natuurlijk ook zeggen

Maar George Michael met orkest begeleiding lijkt mij idd wel zeer interesant soort van Symphonica in Rosso en dat pakte bij Lionel Richie en Diana Ross ook zeer goed uit.
* denotes required fields.