Muziek / MusicMeter Live! / Mysteryland
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2004, 19:38 uur
Zijn hier mensen aanwezig die Mysteryland hebben bezocht afgelopen Zaterdag.
Ik ben benieuwd, het was namelijk een erg geslaagd feest!
Ik ben benieuwd, het was namelijk een erg geslaagd feest!
0
geplaatst: 11 september 2004, 16:12 uur
Ja ik was er en voor mij was het zeker ook geslaagd
De hele sets van Mogwai, Mylo, Tiësto en de Audio Bullys heb ik gevolgd en nog wat korte delen van een aantal anderen. Die hele sets waren goed tot zeer goed. Het weer was ook nog zonnig ook al was er een slechte voorspelling gegeven.
De hele sets van Mogwai, Mylo, Tiësto en de Audio Bullys heb ik gevolgd en nog wat korte delen van een aantal anderen. Die hele sets waren goed tot zeer goed. Het weer was ook nog zonnig ook al was er een slechte voorspelling gegeven.
0
geplaatst: 11 september 2004, 20:23 uur
Ik was er ook bij. Stompzinnig genoeg (of eigenlijk ook weer niet) hebben we bijna uitsluitend bij Ola Summer Dance gestaan, lekker klein, leuke (bekendere) muziek en goed bedeeld met houten vlonders (was wel nodig). Uiteraard ook nog effe paar keer rondje gelopen maar zelfs namen als Tiësto hebben ons niet lang weggehouden bij Summer Dance.
Uhm, maar was wel weer leuk ja
Uhm, maar was wel weer leuk ja

0
geplaatst: 12 september 2004, 10:00 uur
Geen TTM op Mysteryland, dan ook geen tovenaar op Mysteryland. De afgelopen jaren heb ik het er ontzettend naar m'n zin gehad, maar dat was puur en alleen door de grote bijdrage van TTM. Dit TTM-loze Mysteryland trekt me écht niet, maar dat is gewoon een kwestie van smaak.
0
geplaatst: 12 september 2004, 23:33 uur
Foutje, die bestaat idd ook, das rock. ''Moguai'' bedoelde ik. Ik heb 5 singles ervan die allemaal goed zijn: U Know Y, Get On, Freaks, The Rock en Bang The Drum. Misschien iets om te checken

0
geplaatst: 12 september 2004, 23:47 uur
tovenaar schreef:
Geen TTM op Mysteryland, dan ook geen tovenaar op Mysteryland. De afgelopen jaren heb ik het er ontzettend naar m'n zin gehad, maar dat was puur en alleen door de grote bijdrage van TTM. Dit TTM-loze Mysteryland trekt me écht niet, maar dat is gewoon een kwestie van smaak.
Ola Summer Dance vult de leegte van TTM ook niet op natuurlijk Geen TTM op Mysteryland, dan ook geen tovenaar op Mysteryland. De afgelopen jaren heb ik het er ontzettend naar m'n zin gehad, maar dat was puur en alleen door de grote bijdrage van TTM. Dit TTM-loze Mysteryland trekt me écht niet, maar dat is gewoon een kwestie van smaak.

Marco V sloot af bij de Main Stage in een mooie atmosfeer zag ik toen ik wegging. Dat valt wel binnen je smaak. Maar die kan je net zo goed ergens anders treffen. Het allergrootste podium dat er was van Q-dance, was muzikaal maar goedkoop. Promo was hier dan wel weer (zijn set is slecht ontvangen). TTM tent heeft daarentegen ontzettend veel kwaliteit te bieden. Veel mensen zullen die gemist hebben.
0
geplaatst: 13 september 2004, 23:35 uur
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 14:59 uur
A.s zaterdag is 't weer zover. Line-up tè uitgebreid om hier te plaatsen maar staat uiteraard wel helemaal op www.mysteryland.nl. IK BEN ER BIJ 
Wie nog meer?

Wie nog meer?
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 18:11 uur
Misschien wel interessant, staan zeker goede namen op het programma. En het is ook nog 's in de buurt.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 20:42 uur
1 x geweest in 1998.. Ongeveer het einde van het echte gabber-tijdperk. Was leuk, maar ben blij dat die gabbers niet meer in grote getalen zijn. 

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 22:08 uur
Het probleem is dat het volgens mij klote weer wordt.
Ik ben er nooit geweest, zal wel een gigantische modderzooi zijn dan?
.
Ik ben er nooit geweest, zal wel een gigantische modderzooi zijn dan?
.
0
geplaatst: 19 mei 2010, 08:08 uur
2010 wordt mijn eerste Mystery land, ben niet heel erg pleased met de line-up, maar volgens mij is het festival op zich al zo'n beleving en wordt het sowieso genieten.
* denotes required fields.