MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Tom Waits

zoeken in:
Voor alle Nederlanders die nog de ijdele hoop koesteren dat als Tom Waits ergens optreedt, dat je dan ook een ticket daarvoor kunt krijgen: vergeet het dus maar. De Bourla is weliswaar kleiner dan Carré en hij komt maar één keer, maar als je met drie personen drie uur continu probeert te bellen en nog niet eens binnen geraakt, dan weet je het wel. En ik was zo blij dat hij kwam

ElMeroMero
Ach en wee, ach en wee

Voor de liefhebbers volgend berichtje, rechtstreeks van de site van Studio Brussel (en dus vrij betrouwbaar)

TOM WAITS uitverkocht

20 september 2004

Surprise, surprise! Het concert van Tom Waits op
zaterdag 13 november in de Bourlaschouwburg in
Antwerpen is al uitverkocht. De ticketverkoop startte
deze morgen (20/09) en volgens het Toneelhuis - dat de
voorverkoop organiseerde - kregen ze daar 52.000
oproepen per kwartier binnen. Dat komt neer op zo'n
3500 oproepen per minuut.

Het was dus een ouderwetse loterij, en de gelukkigen
hebben prijs.

Ik heb NOOIT geluk

Maar wel veel Tom Waits cd's die ik nog amper gehoord heb, dus ik kom nog wel even toe. Laten we gewoon blij zijn dat we die nieuwe cd toch al krijgen, en ach, volgende keer beter (al hoop ik dat hij niet nog eens 19 jaar wacht om naar Belgie te komen) En niets houdt u tegen om het op 2 oktober zelf te proberen natuurlijk

ElMeroMero
Ik vind dat de kaartjes wel weer obsceen duur zijn (€ 84 tot maar liefst € 99) dus ik twijfel om alle zeilen bij te zetten om iig eentje te bemachtigen. Maar ja, de vorige keer in 2000 heb ik het ook gemist (hij speelde nota bene toen op mijn verjaardag !! ) en ik wil wel erg, erg graag hem een keer op het podium zien, dus wie weet...

Wellicht zal ik een belletje wagen op 2 oktober maar als het niet lukt, zij het zo. Ik kan mijn € 99 namelijk ook goed voor andere leuke dingen gebruiken. Bijvoorbeeld voor kaartjes voor Fly Pan Am op 5 november of Interpol/Bloc Party op 22 november.

Dubbel plezier dus voor minder geld

Ik ga één (1 !) keer proberen om via internet een ticket voor Amsterdam te krijgen. En als dat dan lukt is het de wil van God en betaal ik die 40 euro vervoerskosten ook nog wel. (Ik ben niet praktizerend gelovig, maar ik had gisteren gezworen dat als ik deze morgen een ticket kreeg dat ik dan zondag naar de mis zou gaan. Hierbij geef ik God dus nog een laatste kans )

Heb het dus niet gedaan, ik vind het toch te veel geld en moeite. Gewoon uit interesse, is er iemand die wel een ticket heeft besteld voor Amsterdam?

ElMeroMero
Ik heb een (halfhartige) poging gewaagd maar het baatte niet.

Maar, zoals ik eerder al zei, ben ik er eerlijk gezegd ook niet zo rouwig om dat ik het wederom ga missen. Om rond de negentig euri's te gaan betalen voor een kaartje botst nogal met mijn principes.

Ik was van plan me er niks van aan te trekken, maar nu op dit moment steekt het toch wel een beetje Op een van de Waits-fora vertelde iemand uit antwerpen dat hij daarjuist Tom Waits himself op straat had gezien, en toen had ik toch wel zoiets van: waarom ik niet? Maar ik zal zijn nieuwste cd (nog maar eens) erg hard draaien, dan denk ik er niet meer aan. En over vijftien jaar krijgen we vast een nieuwe kans!

ElMeroMero
Freud schreef:

Op een van de Waits-fora vertelde iemand uit antwerpen dat hij daarjuist Tom Waits himself op straat had gezien, en toen had ik toch wel zoiets van: waarom ik niet?

Ik zal deze week extra opletten als ik naar mijn werk ga. Wie weet zie ik hem binnenkort in Amstelveen wel in de tram zitten !

Doe hem dan maar de groetjes van mij.

Ben ik hier de enige die naar het concert van Waits is gegaan in Carre? Het is alweer bijna een jaar geleden, maar toch is het het beste concert wat ik ooit heb meegemaakt!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:38 uur

geplaatst: vandaag om 08:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.