MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Zonderland en Orphax Live 15 Sept, Utrecht

zoeken in:
Sietse
Wat: Live shows Zonderland & Orphax/Riker
Waar: Kunstliefde, Nobelstraat 12a in Utrecht.
Wanneer: Vrijdag 15 september, start ergens tussen 20:00 en 20.30.
Einde onbekend.
Schade: €0,00.

Meer uitleg.

Zonderland gaat dus weer eens optreden en dit maal weer in Utrecht.
Het plan is dat wel totaal 1 1/2 uur ofzo gaan spelen (of langer, of korter, ligt eraan hoeveel zin we hebben)
Er zal een pauze zijn tijdens het optreden met wat solo werk door Orphax (ik dus), dan wel Riker (ik dus ook).

De muziek die we gaan spelen zal zeer divers zijn, dat ondanks het spel zonder drummer (die op stage is) De live set zal onder andere Post-rock, ambient, folk, noise en jazz bevaten.
Het Orphax/Riker deel van de avond zal een variatie zijn tussen ambient, drones, noise en (!!!!!) glitchy dub (ofzo)

Dit wordt de eerste keer dat een serieuze poging wordt gedaan door Riker om live muziek te maken (en eigenlijk ook de eerste kennismaking in het algemeen voor het publiek met dit project).

Hopelijk tot dan.

ps. bier en ander drinken is in deze toko zeer goedkoop.

Sietse
ohh ja vergeet ik het nog...

linkje naar de zonderland site en de orphax site...meer info aldaar.

www.zonderland.tk[/url]
www.orphax.tk[/url]

Klinkt leuk.

Sietse
verandering van de gehele zaak...ook wel genoemd een update.

BART IS TERUG.

We hebben dus weer een drummer, hij is wat vroeger (2 maanden) terug gekomen vanuit het buitenland en dus zullen we gaan optreden met drummer

Verder zeer belangrijk: 2 nieuwe nummers online.

nogmaals www.zonderland.tk[/url]

Klinkt tof! Waarom heb ik nooit eerder naar Zonderland geluisterd? Morgen als de decibellen overdag wat meer opgeschroefd kunnen worden zal ik die nummers eens beter beluisteren.

Sietse

en?

Sietse
nog vergeten te zeggen, die nieuwe nummers zijn dus opnames van Michel op gitaar en ik op de laptop, klokkenspel, fluiten, tamboerijn en nog veel meer random dingen.
Het zijn improvisaties waaruit we nu dingen hebben gehaald die terug gaan komen in onze live set.
Het zijn dus niet zo zeer al afgemaakte nummers, neemt niet weg dat we hetzelf wel zeer ok vinden.

Ik zal de 2 nieuwe nummers direct eens beluisteren.

Sietse
nog ff wat meer spam:

het officiele persbericht (ofzo)

"Vrijdag 15 september:

Zonderland, een vierdelig geluidscollectief, deze avond spelend in 3-delige incarnatie. Bestaande uit Sietse van Erve: effecten en los geluid, Michel van Henten: gitaar, John: bas. Ontbrekende schakel: Bart: drums. Anderhalf
uur experimentele, instrumentale, uit improvisatie ontstane ambient postrock. En in de pauze een soloset van Sietse van Erve (Orphax, Riker).
Het begint om half negen, wees op tijd; geluid van uitenaf kan een nadelig effect hebben door het minimale karakter van de muziek. Wees welkom en geniet!"

Dit nieuws bericht is dus verzonden voordat bekend was dat onze Bart terug was.

JonnieBrasco
MusicMeterMeetingAlert!?

Sietse
ik ben er bij

Sietse
ff een reminder...

Sietse
laatste reminder.

Goed dat je jet zegt zeg

Als ik niet te ziek ben...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:24 uur

geplaatst: vandaag om 19:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.