MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Noorderzon festival

zoeken in:
JonnieBrasco
Heeft er iemand nog leuke muziek gezien op Noorderzon?

Ik heb de Guillemots gezien, maar amper gehoord. Dat optreden viel tegen. We zaten tegenover het podium, aan de overkant van het water dus, waar het geluid al grotendeels weggewaaid was. De vissen brood voeren was dan ook een leukere bezigheid dan het luisteren naar de muziek. Een uur op gewacht, veel irritante soundchecks moeten doorstaan. Soms valt het niet mee. Vanavond "Buck 65", wat het ook moge wezen. "Alternatieve popmuziek" is de omschrijving op de site, lekker tegenstrijdig.

Dinsdag T-99 gezien, een lekkere rauwe kruising tussen Tom Waits, ZZ Top en 16 Horsepower. Wel briljante lokatie, bij de vijver.

Buck 65

JonnieBrasco
Misschien moet ik bij het volgende optreden maar op een terras aan de zijkant van de vijver gaan zitten, in plaats van er tegenover.

Heb je kunnen genieten van T-99?

Hmm, die Buck 65 timmert al een tijdje aan de weg, kan leuk zijn.

JonnieBrasco
Oeh, gisteren Lefties soul connection gemist. Die wou ik eerder al eens in Simplon bezoeken, wat er niet van kwam... Heb ik wat mp3'tjes van gedownload die wel smakelijk zijn.

Ai ik was er gisteren wel, maar ook gemist.

Als je trouwens aan de noordkant van de vijver gaat staan kun je aardig dichtbij komen met goed zicht en goed geluid. En een lekker Brahmaatje erbij

Jagwar Ma heeft zojuist een zeer tof concert gegeven, verzorgd optreden, lekker dansbaar. De sfeer was zoals elk jaar erg goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:52 uur

geplaatst: vandaag om 00:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.