Gaan er nog meer mensen hierheen? Ik ben wel benieuwd naar met name Kraak & Smaak, C-Mon & Kypsky en als ik er toch ben, ook de Audiobullys. Kijken of het Haagse hen kan inspireren toch een leuk optreden. Verder lijkt van de DJ's Sebastian Legier me ook wel interessant, ben die naam al vaak tegen gekomen, maar heb hem nog nooit horen draaien.
Ja, ik wou er echt graag naartoe! Ontdekte dat jammer genoeg erg laat, en kon niemand meer meekrijgen Maarja, ik ga vanavond ook al naar RAUW! dus komt wel goed
Al met al was een het een erg geslaagd feestje: fijne muziek, leuke mensen en mede dankzij het weer ook een bijzonder fijne atmosfeer. Wat ik gezien heb:
*Kraak & Smaak. Goede band, lekker funky, maar ging na een toch wel wat vervelen.
*Sebastien Lèger. Een DJ waarvan ik wel 's wat remixes was tegengekomen. Draaide maar drie kwartier en was fijne achtergrondmuziek tijdens het praten in de stralende zon. Hoorde nog Fairmont's Gazebo langskomen, dus dan vind ik het al snel goed.
*C-Mon & Kypsky. Viel erg tegen. Geluid was zacht, waardoor het amper overkwam. Beetje bij beetje liep het toch al weinige publiek ook weer terug naar het DJ-podium, waar de feeststemming er wel in zat. We hebben het wel afgekeken (vanaf een van de banken die op het festivalterrein stonden), maar het is meer muziek voor in een zaaltje, volgens mij.
*Wat DJ's op de DJ-stage, waaronder ene DJ Remi, die wel heel lekkere techno draaide. Fijne zomerse muziek zeg! Mensen hadden het erg naar hun zin hier.
*AudioBullys. Alhoewel het festival al om 13 uur begon, was het tot een uur of half 9 's avonds helemaal niet druk. Het gros van de bezoekers kwam namelijk alleen voor de AudioBullys en die zullen zich dan ook wel een beetje bekocht hebben. Op het programmaschema stond dat ze 1uur en 45 minuten zouden spelen, maar dat werd dus 45 minuten... Niet dat het erg was, alle hits kwamen in sneltreinvaart voorbij. Wel een leuk optreden, zo op een Haags grasveld tussen de woonflats, maar niet bijzonder gedenkwaardig verder.