MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Bazar Curieux, 16 september Rotterdam

zoeken in:
Gaan er nog meer mensen? Ik ben erg benieuwd naar Liars, CSS en Peaches.

Ik ben nog even aan het kijken of ik iemand mee kan krijgen, zeker nu ook Mauro Palowski speelt, en ik ben zeker benieuwd naar CSS.

Lin
oh dat ziet er wel leuk uit ja....ook eens even kijken wie ik mee kan krijgen

Leuk festivalletje, bijzondere lokatie.

Mauro: stja... ik weet niet of hij een vooropgezetplan in zijn hoofd had of juist helemaal niet, raar was het wel... en heel soms kwam het zelfs een beetje over... om daarna weer te vervliegen.

Stijn: getsie, wat een gladde muziek, eerder iets voor een hippe strandtent. Snel gevlucht.

CSS: hun cd is aardig verslavend, en live weten ze het waar te maken. Feestband, niet al te veel diepgang, wel gewoon goed.

Liars: hebben mijn plaat van het jaar tot nu toe gemaakt, dus met enige anticipatie tegemoet gezien. En het werd waargemaakt! Gecontroleerde chaos, snoeihard gebracht, aan het einde liep het publiek in trance als een stel zombies rond. Nog steeds niet van bijgekomen.

Peaches: vermakelijk, maar geen show die je vaker dan één keer moet zien, dan lijkt het me al snel te gaan vervelen en irriteren.

Ik kwam voor Liars, en die hebben het helemaal waargemaakt. De rest, vooral CSS, waren een leuk extraatje maar over het geheel was het nivo toch wat mager.

Ben ook geweest! En kan me wel redelijk vinden in de mening van itchy.
Het hoogtepunt voor mij was CSS, Liars vond ik ook goed en Mauro Palowski snapte ik ook niet. Stijn en Peaches heb ik niet gezien. maar al met al een geslaagd Bazar 2006! Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!

Yak
itchy schreef:
Liars: hebben mijn plaat van het jaar tot nu toe gemaakt, dus met enige anticipatie tegemoet gezien. En het werd waargemaakt! Gecontroleerde chaos, snoeihard gebracht, aan het einde liep het publiek in trance als een stel zombies rond. Nog steeds niet van bijgekomen.

Owwww, Liars!! Die zou ik toch nog wel een keer live willen zien, zeker na bovenstaand stukje. Al hoef ik daar geloof ik niet snel meer op te rekenen.

Ik was er ook

Stijn: Aardig, jammer dat het zo in 't begin was dus iedereen zat een beetje voor 't podium en niemand danste. Al met al maakte hij er een leuke show van.

CSS: Geweldiiiiig. Helemaal into CSS na het optreden, live nog stukken beter dan op 't album. Erg schattige bandleden ook. Ook nog wat ondergoed toegegooid gekregen Ja een dikke +.

Peaches: Viel zwáár tegen. Al was het alleen maar omdat je in die helse drukte voor 't podium amper kon bewegen. Ze deed vooral veel rocknummers en laat ik dat nou net de minste nummers van haar vinden. Wel een leuke show natuurlijk, met bandleden waarvan je niet weet of het dames en heren zjin en mega-opblaasdildo's, maar ik had er meer van verwacht, vooral muzikaal.

Mr.Wix: Gewoon een DJ om flink op los te gaan ,ik heb na Peaches de hele nacht tot het einde bij hem heb gestaan. Hij draaide vet goed met leuke remixes van o.a. Hot Chip, Tiga, Uffie en meer. Het was wel een verademing om gewoon rustig te kunnen dansen en niet helemaal platgedrukt te worden en overal handen en haren te voelen

Een geslaagde avond, zou ik zeggen!.

Oja, ben ook nog geinterviewd voor ''De Wereld Draait Door''. Weet iemand wanneer het komt/gekomen is? Heb 't gister namelijk neit gezien

Yak schreef:
(quote)

Owwww, Liars!! Die zou ik toch nog wel een keer live willen zien, zeker na bovenstaand stukje. Al hoef ik daar geloof ik niet snel meer op te rekenen.

Doe het als je de kans krijgt, live is het ongelofelijk goed!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:37 uur

geplaatst: vandaag om 14:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.