Muziek / MusicMeter Live! / London Calling 2006 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 26 september 2006, 13:13 uur
24 en 25 november - Paradiso Amsterdam
Een festival waar (Engelse/Engels klinkende) bandjes spelen die op het punt van doorbreken staan. Ik ben nog nooit op London Calling geweest dus dit wordt mijn eerste keer. Had eigenlijk op goed geluk kaartjes gekocht in de veronderstelling dat het toch allemaal onbekende artiesten zouden zijn, maar de lineup ziet er alvast goed uit met ook wat relatief bekendere bandjes:
The Automatic
Klaxons
The Rifles
The Bees Sound Selection
Bromheads Jacket
Boy Kill Boy
En daar zullen nog een aantal namen bijkomen...zijn er hier mensen die overwegen om er heen te gaan of ook al kaarten hebben?
Een festival waar (Engelse/Engels klinkende) bandjes spelen die op het punt van doorbreken staan. Ik ben nog nooit op London Calling geweest dus dit wordt mijn eerste keer. Had eigenlijk op goed geluk kaartjes gekocht in de veronderstelling dat het toch allemaal onbekende artiesten zouden zijn, maar de lineup ziet er alvast goed uit met ook wat relatief bekendere bandjes:
The Automatic
Klaxons
The Rifles
The Bees Sound Selection
Bromheads Jacket
Boy Kill Boy
En daar zullen nog een aantal namen bijkomen...zijn er hier mensen die overwegen om er heen te gaan of ook al kaarten hebben?
0
geplaatst: 26 september 2006, 13:15 uur
Ik ga meestal wel. Maar het zou heel goed kunnen dat ik een keer oversla. Dus op het tweede deel van je vraag heb je dan ook een antwoord 

0
geplaatst: 26 september 2006, 16:10 uur
Wow, The Automatic, Klaxons, Rifles en Bromheads Jacket zijn allemaal zeer tof, ik wil zeker gaan maar moet dan wel ff iemand vinden om mee te gaan :/
0
geplaatst: 26 september 2006, 16:12 uur
obsessed schreef:
Wow, The Automatic, Klaxons, Rifles en Bromheads Jacket zijn allemaal zeer tof, ik wil zeker gaan maar moet dan wel ff iemand vinden om mee te gaan :/
Ik weet niet hoeveel mensen er in Paradiso passen....maar je zult vast niet alleen zijn

0
geplaatst: 26 september 2006, 17:02 uur
London Calling is tegenwoordig big business en verkoopt razendsnel uit. Het wordt tijd dat Britpop weer uitraakt. 

0
geplaatst: 3 november 2006, 19:18 uur
Ik ga misschien nog naar de after party vanaf de museumnacht. Beetje een schrale troost, maar goed.
0
geplaatst: 7 november 2006, 16:45 uur
Oeeeh...echt blij dat ik ruim op tijd mijn kaarten had gehaald. Wordt echt té vet (nu inmiddels ook oa. Milburn en Guillemots bevestigd). Jamie T ga ik zeker checken, als dat tenminste uitkomt met die andere optredens..
0
geplaatst: 7 november 2006, 22:28 uur
Guillemots heeft een paar edities geleden toch al opgetreden? Toen waren ze best goed.
0
geplaatst: 16 november 2006, 12:13 uur
* denotes required fields.