menu

Muziek / MusicMeter Live! / Ghostface Killah

zoeken in:
avatar van Cath
Bij Ghostface Killah - Fishscale (2006):

o zo duits schreef:
(quote)


By the way: Ghostface zuigt live als een malle !Iedereen die er woensdag in de escape bij deHop en donderdag in de melkweg bij was, knows what'm talking about.
Luie onprofessionele modderfokker!


What the fock? Het was super vet! Hij deed het hartstikke goed. En hoeso lui?

avatar van Cath
Maar was jij in de Melkweg of bij DeHop?? Want ik was in de Melkweg en dat was keeeenker vet. Maar ik lees net een recensie over DeHop dat het heel lame was, en dat ie uiteindelijk bijna niks spitte..

Relax
Cath schreef:
Maar was jij in de Melkweg of bij DeHop?? Want ik was in de Melkweg en dat was keeeenker vet. Maar ik lees net een recensie over DeHop dat het heel lame was, en dat ie uiteindelijk bijna niks spitte..


Hij zegt zelf, bij Dehop...

avatar van Cath
Hij zegt: ''Iedereen die er woensdag in de escape bij deHop en donderdag in de melkweg bij was''

Misschien was ie bij beide? En als dat zo is snap ik niet goed wat hij bedoelt met lui.. Ja in de escape, maar echt niet in de melkweg! Dat was een energiek vrolijk vet optreden.

avatar van o zo duits
Cath schreef:
Maar was jij in de Melkweg of bij DeHop?? Want ik was in de Melkweg en dat was keeeenker vet. Maar ik lees net een recensie over DeHop dat het heel lame was, en dat ie uiteindelijk bijna niks spitte..


Ik was bij beide en voornamelijk bij dehop was het een grootse vertoning van onprofessionaliteit. eerst heel stoer zeggen dat je niet kunt kiezen tussen 2 beats en ze daarom alle 2 gaat volspittten.

Vervolgens na 2 uur afwezig te zijn geweest (totaal in strijd met het concept van dehop: ter plekke je lyrics schrijven en live!! spitten) met moeite 1 nummer afkrijgen(waarbij hij zelf in totaal maar 16 bars spitt, zijn matties moesten de rest opknappen)
Eindresultaat: halfbakken clichematige rhymes over 'the red-light district en bags of weed'.
Ik noem dat onprofessioneel en zo je wilt lui.

In de melkweg denk ik dat hij blij mag zijn met het enthousiasme van het publiek want in een toch vrij kort optreden een kwartier inruimen voor chicks dansend op t podium (net zoals bij eerdere optreden van hem danwel the clan) vind ik echt bulshit. Doe dan liever nog wat tracks want die waren op 1 a 1 1/2 hand te tellen terwijl zijn cd's volstaan met dope nummers.

Begrijp me niet verkeerd als studioartiest vind ik Ghost 1 van de dopeste maar live vond ik het gewoon (weer) erg tegenvallen. Maar chill voor jou dat je het wel tof vond, ja toch!

avatar van Cath
o zo duits schreef:
(quote)


In de melkweg denk ik dat hij blij mag zijn met het enthousiasme van het publiek want in een toch vrij kort optreden een kwartier inruimen voor chicks dansend op t podium (net zoals bij eerdere optreden van hem danwel the clan) vind ik echt bulshit. Doe dan liever nog wat tracks want die waren op 1 a 1 1/2 hand te tellen terwijl zijn cd's volstaan met dope nummers.

Begrijp me niet verkeerd als studioartiest vind ik Ghost 1 van de dopeste maar live vond ik het gewoon (weer) erg tegenvallen. Maar chill voor jou dat je het wel tof vond, ja toch!


Haha, ik was 1 van die 'chicks' Dus verveelde me niet tijdens die tien minuten Maarja, ik heb een goede tijd gehad dus. Jammer dat jij het anders heb ervaren, maar ik begrijp wel dat je er zoiezo al een ander gevoel bij hebt als je eerst bij de DeHop was.

avatar van o zo duits
[quote="Haha, ik was 1 van die 'chicks' Dus verveelde me niet tijdens die tien minuten Maarja, ik heb een goede tijd gehad dus. Jammer dat jij het anders heb ervaren, maar ik begrijp wel dat je er zoiezo al een ander gevoel bij hebt als je eerst bij de DeHop was.[/quote]

Shake that as girl, make that.......

avatar van Cath
zie trouwens ook bij artiesten-->concertfoto's. Vette fotos hoor;) En op YouTube staan ook al filmpjes. Maar jij hebt niet toevallig filmpjes of foto's van dat stukje op het podium??

Gast
geplaatst: vandaag om 21:34 uur

geplaatst: vandaag om 21:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.