MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / ANNIHILATOR komt naar de AB (Brussel)

zoeken in:
... wel als support van TRIVIUM..

zondag 29 april volgens www.annihilatormetal.com

MetalDex
genoteerd

En naar Amsterdam en Tilburg

Vond het wel een leuke kop aangezien ik Trivium beter vind , maar Annihilator zeker niet slecht is

Wel; Exfrozen, ik heb bewust ANNIHILATOR en niet Trivium in de kijker willen zetten. Vind het trouwens héél jammer dat een band als Annihilator die veel minder te bewijzen hebben dan Trivium als support moet spelen...

Je raadt het misschien al: ik heb weinig of niets met Trivium... het zal duren van de concerten worden in 2007 waar ik vor het voorprogramma en niet voor de hoofdact ga... hetzelfde zal binnenkort met THE HAUNTED gebeuren die voorprogramma van Killswitch Engage spelen...

...

DutchViking
Jammer dat Brussel zo'n eindje uit de buurt is voor mij, want zowel Annihilator als Trivium zou ik wel willen zien. Ik vind beide bands wel oké, maar Annihilator spreekt me dan nog wat meer aan. Wel grappig trouwens dat Trivium hoofd-act is, ik had eerder verwacht dat Annihilator dat zou zijn

c-moon schreef:
... hetzelfde zal binnenkort met THE HAUNTED gebeuren die voorprogramma van Killswitch Engage spelen...
...

2 uitstekende bands
DutchViking schreef:
Jammer dat Brussel zo'n eindje uit de buurt is voor mij, want zowel Annihilator als Trivium zou ik wel willen zien. Ik vind beide bands wel oké, maar Annihilator spreekt me dan nog wat meer aan. Wel grappig trouwens dat Trivium hoofd-act is, ik had eerder verwacht dat Annihilator dat zou zijn
Ga naar Tilburg dan

DutchViking
Tilburg? Daar had ik helemaal overheen gelezen... Ik zal erbij zijn

MetalDex
c-moon schreef:
Wel; Exfrozen, ik heb bewust ANNIHILATOR en niet Trivium in de kijker willen zetten. Vind het trouwens héél jammer dat een band als Annihilator die veel minder te bewijzen hebben dan Trivium als support moet spelen...

Je raadt het misschien al: ik heb weinig of niets met Trivium... het zal duren van de concerten worden in 2007 waar ik vor het voorprogramma en niet voor de hoofdact ga... hetzelfde zal binnenkort met THE HAUNTED gebeuren die voorprogramma van Killswitch Engage spelen...

...

Ik zal ook puur en alleen gaan voor Annihilator; ik heb Trivium dit jaar bij Maiden in het voorprogramma gezien. Ik had na hun cd's een keer gehoord te hebben er al niet zoveel mee, maar na ze live gezien te hebben vond ik ze echt niets; ik vind het gewoon enorm chaotisch klinken dat een iemand clean zingt, een tweede probeert te growlen met zijn hoge uithalen (hoeft niet verkeerd te zijn, maar dit vond ik gewoon niet klinken), en een derde die nog grunt. Ik had ook gevoel dat de drummer er enkele keren flink naast zat. En mijn laatste geweldige argument: die frontman ziet eruit als een gefrustreerde indiaan .

Maar Trivium is momenteel veel bekender en populairder dan Annihilator, dus als zij als hoofdact staan zullen er meer mensen op afkomen.

Ik heb trouwens nog een ruig thrashoptreden op het programma staan: Kreator met Celtic Frost op een co-headliner tour.
Mar. 09 - Antwerpen, Belgium @ Hof Ter Lo
Mar. 10 - Herhugowaard, Netherlands @ De Waerdsetempel
Mar. 11 - Tilburg, Netherlands @ 013

Verder zijn er geruchten dat de Gigantour naar Europa komt.

MetalDex
En naast dit optreden verrast Annihilator nogmaals, namelijk met een nieuw album! Het zal de meest originele titel uit de geschiedenis van de muziek krijgen: METAL.
Voor verdere informatie kun je terecht op het officiële forum.
Ben zeer benieuwd, zeker omdat de twee laatste cd's met zanger Dave Padden me erg goed zijn bevallen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:25 uur

geplaatst: vandaag om 22:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.