MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Blue Man Group

zoeken in:
Wie heeft het optreden van de Blue Man Group meegemaakt afgelopen weken?
Door een griepje heb ik het niet mee mogen maken maar er zijn dr hier vast wel die het hebben mogen beleven

http://www.bluemangroup.nl/

ben er ook wel benieuwd naar.

heb ze eerder in Berlijn gezien (toppie, in de super patserige Theater Am Potsdamerplatz) en in Londen (beetje afgedankt theater)

charlezzz schreef:
ben er ook wel benieuwd naar.

heb ze eerder in Berlijn gezien (toppie, in de super patserige Theater Am Potsdamerplatz) en in Londen (beetje afgedankt theater)

Nou toppie ze hebben hun programma aangepast
En ze blijven tot de zomer in Nederland.

Gelijk maar een kaartje besteld

Dat lijkt me dus echt helemaal niets. Een hype gebaseert op niets.

luc011190 schreef:

Ik heb de DVD met live opnames, nou dat zijn waren kunstenaars en errug goed

Of het een hype is weet ik niet maar deze jongens zitten al jaaren in het vak en ze leveren goed werk.

luc011190 schreef:

waar baseer je dat op?

Ik wil net zeggen. Ik heb ze in de herfstvakantie in Berlijn gezien (in inderdaad dat ubergave Blue Man Group theater) en ik moet zeggen dat deze gasten echt ongelofelijk goed zijn.

Wat een show, wat een entertainment, maar vooral ook: wat een muzikaliteit! Ik heb echt de hele voorstelling genoten

Spijtoptant
Remuzzz schreef:
Ik wil net zeggen. Ik heb ze in de herfstvakantie in Berlijn gezien (in inderdaad dat ubergave Blue Man Group theater) en ik moet zeggen dat deze gasten echt ongelofelijk goed zijn.

Wat een show, wat een entertainment, maar vooral ook: wat een muzikaliteit! Ik heb echt de hele voorstelling genoten

Spelen ze nog steeds in Berlijn??

Daar hingen in 2004 al grote posters en andere reclameuitingen van die blauwe mannen. Indertijd enorme reclamedoeken op Bahnhof Zoo, (waar tegenwoordig alleen nog stoptreintjes halt houden).

Jup Nog steeds

Spijtoptant
Er zijn inmiddels ook meer dan 60 van die blauwe mannen, die verspreidt over de wereld optreden, lees ik net op wikipedia.

De shows van de Blue Man Group zijn hier te zien:

Astor Place Theater, New York (1991 tot heden)
Charles Playhouse, Boston (1995 tot heden)
Briar Street Theater, Chicago (1997 tot heden)
Blue Man Theater in The Venetian, Las Vegas (2006)
Theater am Potsdamer Platz, Berlijn (mei 2004 tot heden)
Toronto (per 2005)
New London Theatre, Londen
Theater Fabriek Amsterdam, Amsterdam (vanaf 12 december 2006 tot 30 september 2007)

Inmiddels zijn er meer dan 60 Blue Mans in de verschillende shows.

't Is dus niet wat ik dacht een rondtrekkend gezelschap, maar ze vestigen zich ergens min of meer permanent. In elk geval voor vele jaren (behalve in Amsterdam, blijkbaar).

Sietse
Performance art act die erg goed heeft gejat uit het verleden van de experimentele muziek en dat in een popjasje gooit voor het grote publiek.

(ik krijg bij het zien van de vele youtube filmpjes echt een zeer groot Neubauten, Test Dept. en Kraftwerk gevoel, maar dan in een theatershow en dan met als toevoeging een rock band.)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:24 uur

geplaatst: vandaag om 18:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.