Muziek / MusicMeter Live! / Shakira
zoeken in:
0
DonDijk
geplaatst: 5 februari 2007, 15:32 uur
herstel: wie is naar het Gelredome gegaan met de intentie om Shakira te zien?? 

0
DonDijk
geplaatst: 5 februari 2007, 16:14 uur
inderdaad..kutmojo.5 minuten voor het begint een concert aflasten, stelletje naaiers.eerst lekker profiteren en iedereen consumptiekaarten enz laten kopen om daarna te vertellen dat die lekkere dame met haar mooi buikje niet komt, dat ze al ziekjes was de dagen daarvoor maar dat het veel erger is geworden met als gevolg een keelontsteking.....vind je het raar als je op vrijdagavond nog de bloemetjes buiten zet in A'dam omdat ze 30 jaar is geworden!!
en ik hoefde haar helemaal niet te horen..ik wou haar alleen maar even zien.wat mij betreft hoefde ze alleen maar 2 uur daar te staan.met een niets verhullend topje,dat dan weer wel.
voor mn vriendin vond ik het echter heel kloten..net als de huilende kinderen en de italianen, polen en fransen die speciaal voor shakira naar arnhem zijn getogen..ANGER!!!
en ik hoefde haar helemaal niet te horen..ik wou haar alleen maar even zien.wat mij betreft hoefde ze alleen maar 2 uur daar te staan.met een niets verhullend topje,dat dan weer wel.
voor mn vriendin vond ik het echter heel kloten..net als de huilende kinderen en de italianen, polen en fransen die speciaal voor shakira naar arnhem zijn getogen..ANGER!!!
0
geplaatst: 5 februari 2007, 16:42 uur
...en dat terwijl een snufje exportproduct van haar moederland wonderen had kunnen doen... of anders een stophoestje...
Maarreh, worden de gemaakte kosten nog op één of andere manier vergoed?
Maarreh, worden de gemaakte kosten nog op één of andere manier vergoed?
0
DonDijk
geplaatst: 5 februari 2007, 16:44 uur
[quote]itchy schreef:
...en dat terwijl een snufje exportproduct van haar moederland wonderen had kunnen doen quote]

...en dat terwijl een snufje exportproduct van haar moederland wonderen had kunnen doen quote]

0
geplaatst: 5 februari 2007, 18:38 uur
Keelontsteking? Sinds wanneer moet dat het playbacken verhinderen?
Hadden ze niet gewoon 1 van haar cd's kunnen draaien in het stadion met wat leuke dansende grietjes erbij en wat vuurwerk? Het verschil zal nauwelijks te merken zijn.
Hadden ze niet gewoon 1 van haar cd's kunnen draaien in het stadion met wat leuke dansende grietjes erbij en wat vuurwerk? Het verschil zal nauwelijks te merken zijn.
0
geplaatst: 5 februari 2007, 19:01 uur
Vorige woensdag heeft Shakira wel opgetreden in België, in het Sportpaleis in Antwerpen (en voor de duidelijkheid: dit weet ik van een vriendin van mij, verder heb ik er niets mee te maken). 

0
geplaatst: 6 februari 2007, 17:11 uur
Arno schreef:
Vorige woensdag heeft Shakira wel opgetreden in België, in het Sportpaleis in Antwerpen (en voor de duidelijkheid: dit weet ik van een vriendin van mij, verder heb ik er niets mee te maken).

0
dollie
geplaatst: 7 februari 2007, 10:26 uur
Arno schreef:

Mijn zus is er met haar vriend naartoe geweest en ze was er niet enorm enthousiast over, want veel heeft ze niet verteld...
0
DonDijk
geplaatst: 7 februari 2007, 10:34 uur
toch vind ik shakira in 'haar categorie' echt niet slecht.zij is in elk geval wél origineel en haar cd's (die mijn vriendin allemaal heeft) zijn ook helemaal niet verkeerd.ik durf er voor uit te komen: ik vind Shakira best cool, vooral als ze Spaans zingt. 
Kom maar op!!

Kom maar op!!

0
geplaatst: 7 februari 2007, 13:36 uur
Ik vind Shakira een stuk beter te trekken dan de Aguileras en Careys in die zin, dat zij geen irritatie bij mij opwekt. Maar een cd zal ik er niet van kopen. De videoclips zijn wel leuk om naar te kijken 

* denotes required fields.