MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / The Frames 15 februari Paradiso Amsterdam

zoeken in:
Lin
bonothecat schreef:
The Frames waren briljantttttttttttttttttttttttttttttttt. Wat een band!

ja, ze waren echt he andré?';)

Wat_Jij_Wil
Ik vond ze anders

Wat_Jij_Wil
Weet iemand nog de lyrics van the vampire song?

Wat_Jij_Wil schreef:
Weet iemand nog de lyrics van the vampire song?

Waarschijnlijk bedoel je Devil Town van Daniel Johnston

Oh Lord it really brings me down
About the Devil Town

And all my friend were vampires
Didn't know they were vampires
Didn't know I was a vampire myself
In the Devil Town

I have been to Aberdeen
The spirit will rise
I have seen in Aberdeen
The devil has Texas

Purple rose, they shall wear
The spirit rise
The numbers on their forehead and their hands
The devil has Texas

In the sky, the number seven, the devil defeated
In the sky, the new Jerusalem
I have been to Aberdeen, the spirit will rise

Ace
Die bedoelt ie. Het absolute dieptepunt van het concert.

Ace schreef:
Die bedoelt ie. Het absolute dieptepunt van het concert.

Vond je?

Ik vond het wel iets hebben. Interactie tussen band en publiek. Één van de pluspunten gisteravond. "A Caution to the Birds" was nog een hoogtepunt.

Ze waren gisteravond in de Effenaar ook weer goed op dreef

SelmaDuim
Vanavond in Het Paard! Wie gaat er mee?

Lin
heb hier wat foto's neergezet van t concert in paradiso

Ik ook! Heb er weer zin in

Yak
Weer thuis. Het was een goed optreden, maar mijn god wat een irritant publiek. Bij Bell X1 werd er al een bierglas het podium op gekeild, en later kreeg de zanger van The Frames ruzie met waarschijnlijk dezelfde debiel. Het duurde echt even voordat The Frames er weer een beetje zin in kregen, want er werd ook behoorlijk veel door het optreden heen gekletst. Maar gelukkig werd het later toch weer heel bijzonder, en de toegiften waren ge-wel-dig!

Yak schreef:
Weer thuis. Het was een goed optreden, maar mijn god wat een irritant publiek. Bij Bell X1 werd er al een bierglas het podium op gekeild, en later kreeg de zanger van The Frames ruzie met waarschijnlijk dezelfde debiel. Het duurde echt even voordat The Frames er weer een beetje zin in kregen, want er werd ook behoorlijk veel door het optreden heen gekletst. Maar gelukkig werd het later toch weer heel bijzonder, en de toegiften waren ge-wel-dig!

Nou zeg dat wel. Verschrikkelijk publiek. Erg jammer, maar gelukkig maakte de band er toch nog wat van. En inderdaad geweldige toegiften. Heb ook erg genoten van Bell X1.

Lin
wat zonde om te horen van dat publiek zeg...bij ons stonden er ook wel wat lolbroeken die hun mond niet konden houden als Glen eens wat zei, wel wat mensen die er wat van zeiden maar ja, weinig resultaat...ik begrijp echt niet wat die mensen op een concert doen...

goed om te horen dat het verder toch wel weer goed was

Dat was de vorige keer bij de Frames ook al zo, vond ik. Maar goed, fijn dat jullie je vermaakt hebben.

Ze deden nog een cover van Palace, hoorde ik van iemand.

Jammer van dat publiek Yak. Ik had precies hetzelfde een maandje of twee geleden bij Ozark Henry, ook in Het Paard.

Geen ruzie ofzo, maar gewoon constant blijven praten, ga dan gewoon naar een cafe of zo...........of een praatgroep

Begin me niet over dat praten tijdens het concert.

Ik begrijp bij god niet wat die idioten uberhaupt bij een concert doen; er zijn genoeg gratis cafe's waar je heen kunt....

Ik heb het ook nog nooit zo erg mee gemaakt dan bij The Frames. Misschien komt het omdat ik normaal gesproken meer vooraan sta, maar ik begrijp ook niet dat mensen praten tijdens de mooiste stukjes van liedjes.

Idd, erg jammer. Glen vertelde na afloop dat hij er van te voren best zin in had, ook om een rustige set te spelen. Maar dan is er zo'n 'hooligan' in de zaal + een hoop geouwehoer dat die zin wegvaagt.

Colm (de violist) vertelde (cynisch) dat zijn vioolsolo (Blue Shoes) + het nummer van Robbie het publiek een beetje in slaap sukkelde en dat het toen ook stil werd.

Ik heb ze zondag 18/02 gezien in de Vooruit in Gent..
Fantastisch, echt ongelofelijk..

Een van de beste concerten waar ik ooit ben geweest, geweldige anekdotes ook. Werkelijk genoten, terwijl ik ze helemaal niet zo goed kende. Heerlijk concert. Ik vroeg me af of iemand het nummer "Leave" kende, want ik kan het nergens vinden, en ik vond het een van de mooiste nummers van de avond... iemand enig idee van wie het origineel is of iets dergelijks? Of misschien de akkoorden?

Verder ook nog even met de drummer gepraat, (en handtekening), erg goede kerel.

Lin
Maikeru schreef:
Een van de beste concerten waar ik ooit ben geweest, geweldige anekdotes ook. Werkelijk genoten, terwijl ik ze helemaal niet zo goed kende. Heerlijk concert. Ik vroeg me af of iemand het nummer "Leave" kende, want ik kan het nergens vinden, en ik vond het een van de mooiste nummers van de avond... iemand enig idee van wie het origineel is of iets dergelijks? Of misschien de akkoorden?

Verder ook nog even met de drummer gepraat, (en handtekening), erg goede kerel.

Leave staat hier op

HEEEEL erg bedankt Echt een van de mooiste nummers die ik in tijden heb gehoord Echt heel erg bedankt!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:43 uur

geplaatst: vandaag om 12:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.