MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Arctic Monkeys 10 maart Amsterdam

zoeken in:
Sheplays
Kaartverkoop vanaf zaterdag 17 februari kassa Melkweg, 2 kaartjes p.p.

http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?infoid=39515

10 maart...

Dan kan ik niet

Ze gaan de verbouwde Max openen, las ik.

Sietse
krijg je geld toe?

Sietse
lebowski schreef:
10 maart...

Dan kan ik niet

hahahaha

Sheplays
Sietse schreef:
krijg je geld toe?

Jij mag er gratis in maar dan moet je wel die dwangbuis thuislaten, het is geen fettishparty!

Sietse
Sheplays schreef:
(quote)

Jij mag er gratis in maar dan moet je wel die dwangbuis thuislaten, het is geen fettishparty!

is dit een uitnodiging voor een date?

ps. ik hou niet zo van fettishparties, die mensen hebben enge speeltjes waar ik bang voor ben.

De meisjes uit mijn klas liggen zaterdag om 6 uur met een slaapzak voor de deur.

Waarom kan je alleen aan de kassa kaarten kopen?? zijn ze bang dat er ook leuke mensen komen?

Sheplays
Dick schreef:
Waarom kan je alleen aan de kassa kaarten kopen?? zijn ze bang dat er ook leuke mensen komen?

Nee hoor, want leuke mensen hebben meestal vrienden in Amsterdam die kaartjes kunnen ritselen!

Sietse
Als ik nu ff een paar kaartjes haal...

is vast een goede prijs voor te krijgen aan de deur

levenvergeten schreef:
De meisjes uit mijn klas liggen zaterdag om 6 uur met een slaapzak voor de deur.

Ze mogen van mij binnenkomen hoor!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:42 uur

geplaatst: vandaag om 12:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.