MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / THUNDER !!! (Biebob, 060307)

zoeken in:
Tjonge... net terug van Vosselaar....
Daar speelde THUNDER ten dans..

Goh....

HARD ROCK 'N ROLL VAN DE BOVENSTE PLANK !!!!!
.......

Na een veel te kort maar fantastisch optreden van Thunder, nog wat blijven kletsen .. even op de foto met Dany Bowes en Luke Morly.. Met héél veel dank aan FRANKY !!!
En zo werd het weer veel te laat...

Ja watte... het derde concert van 2007 en alweer zo goed!! 2007 moet een prachtjaar zijn, het kan haast niet anders )

Mogelijks morgennamiddag een verslagje,

nu alvast de vermoedelijke setlist, van wat ik nog kon lezen van mijn gekribbel

1. LOSER
2. DIRTY DREAM
3. - IT HAPPENED TO THIS TOWN ? (niet zeker!)
4. LOW LIFE IN HIGH PLACES
5. LAUGHING ON JUDGEMENT DAY
6. GIMME SOME LOVIN'
7. ROBERT JOHNSON'S TOMBSTONE
8. A MILLION FACES
9. RIVER OF PAIN
10. ?( aangekondigd door Bowes als " a song about sex "
11. THE DEVIL MADE ME DO IT
12. FADE NTO THE SUN
13. I LOVE YOU MORE THEN ROCK AND ROLL
###
14. THE GIRL'S ALRIGHT
15. CAN'T KEEP A GOOD MAN DOWN // MY WOMAN FROM TOKYO // BACK IN THE USSR
(ja, tijdens deze sublieme versie van deze song speelde de band fragmenten van diverse rock classics waaronder de genoemde)

Allez, nu maar gaan slapen best..... )

Zoals beloofd: een verslagje:

Zei ik maandag al niet dat ik veel verwachtte van het concert van Thunder? Jawel. Werden mijn hoge verwachtingen ingelost? Absoluut!

Op Arrow Rock, twee jaar geleden, zag ik Thunder voor het eerst aan het werk. Toen was het een hernieuwde kennismaking na véél te lang geleden. En wat een kennismaking. Woorden schoten me toen te kort om te beschrijven hoe goed ik het toen wel vond (alhoewel). En reikhalsend keek ik uit naar een cluboptreden van deze band. Gisteren, dinsdag (06.03.07) was het dan eindelijk zover in de Biebob, en beklagen doe ik het me niet...

Na letterlijk geluid van donder, en vergezeld van de enthousiaste verwelkoming van het publiek, verschenen de sympathieke britten één voor één op het podium. De set werd geopend met "Loser", toch wel een merkwaardige keuze als opener, maar o zo goed. De toon werd meteen gezet: dit werd weerom een gebald, degelijk, prima concert.

Een praatgrage en immer grappige Danny Bowes had er duidelijk zin in. Een kwinkslag hier en daar en immer bereid, als ware het zijn missie, het publiek te mennen (ook al was dat eigenlijk niet echt nodig) om (nog meer) mee te zingen, in de handen te klappen of mee te 'up and down' te 'jumpen'....

Het optreden had een enorme vaart en ontpopte zich tot een waar 'funky rock 'n roll feestje' met een prima zingende Bowes, met ...
Lees meer op: http://www.markec.be

Gast
geplaatst: vandaag om 16:20 uur

geplaatst: vandaag om 16:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.