Muziek / MusicMeter Live! / Tori Amos in de Heineken Music Hall
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2007, 17:55 uur
Jippie! Na negen jaar ga ik dan eindelijk eens naar mijn favoriete zangeres
Tori Amos met haar "American doll posse" tour.
Geen te vroeg geplande vakanties die in de weg staan, geen andere hysterisch dingen, maar gewoon gaan!! vanmiddag de kaarten gekocht.
Zijn er nog meer mensen hier die daar naartoe gaan? en hoe zit het eigenlijk met de Heineken Music Hall? Ik ben daar namelijk (shame) nog nooit geweest...
Tori Amos met haar "American doll posse" tour.Geen te vroeg geplande vakanties die in de weg staan, geen andere hysterisch dingen, maar gewoon gaan!! vanmiddag de kaarten gekocht.
Zijn er nog meer mensen hier die daar naartoe gaan? en hoe zit het eigenlijk met de Heineken Music Hall? Ik ben daar namelijk (shame) nog nooit geweest...
0
geplaatst: 13 maart 2007, 18:33 uur
Normaal best fijne zaal als is achterin het geluid mij vaak te zacht. Laatste keer dat ik Tori Amos in HMH heb gezien was het wel een zitconcert.
0
geplaatst: 13 maart 2007, 19:03 uur
VanDeGriend schreef:
Laatste keer dat ik Tori Amos in HMH heb gezien was het wel een zitconcert.
Laatste keer dat ik Tori Amos in HMH heb gezien was het wel een zitconcert.
Strange Little Girls tour was dat: ik vond het geen fijne zaal voor zo'n intiem concert, maar de tour erna in Ahoy was nog erger.........
0
geplaatst: 13 maart 2007, 19:24 uur
aERodynamIC schreef:
Strange Little Girls tour was dat: ik vond het geen fijne zaal voor zo'n intiem concert, maar de tour erna in Ahoy was nog erger.........
Mjja..als hielp t toen wel dat ze een bandje achter zich had staan. Tis idd meer een act voor 013 etc(quote)
0
geplaatst: 13 maart 2007, 21:49 uur
Dan hebben we het over verschillende tours want toen ik haar in Ahoy zag was ze met drie man sterk. Ik weet dat nog zo goed ook omdat ik dat van te voren nagezocht heb. Nogmaals solo was ik niet gegaan. Ik heb getuigen
.
Een jaar later ofzo stond ze weer in Ahoy...misschien dat dat t optreden is waar jij op doelt. Daar was ik niet bij.
.Een jaar later ofzo stond ze weer in Ahoy...misschien dat dat t optreden is waar jij op doelt. Daar was ik niet bij.
0
geplaatst: 13 maart 2007, 22:18 uur
Kan kloppen: ze doet het een beetje om en om. Ik heb twee solo-optredens/tours gezien. Die in Ahoy viel tegen (te langdradig) en die in HMH beviel weer erg goed.
Op de een of andere maier mis ik telkens de shows waar ze niet alleen op het podium staat.
Op de een of andere maier mis ik telkens de shows waar ze niet alleen op het podium staat.
0
geplaatst: 14 maart 2007, 09:06 uur
Ik ben beniewd, ik geloof dat ze deze keer de band ook bij zich heeft. De promo foto is in elk geval veelbelovend...

Wel jammer van die pruik....

Wel jammer van die pruik....

0
geplaatst: 14 maart 2007, 10:59 uur
VanDeGriend schreef:
Gaat vast mooi worden hoor. Veel plezier.
Gaat vast mooi worden hoor. Veel plezier.
Dankje.. Het werd eens tijd, en ik kan niet wachten...

0
geplaatst: 14 maart 2007, 11:11 uur
Mooi! Ben benieuwd wie er allemaal nog meer naartoe gaan van MuME... Volgens mij zijn de meesten die iets met haar hebben al eens geweest. Ik voel me net een blije puber...
het is niet best.

0
geplaatst: 14 maart 2007, 15:47 uur
Doordat ik haar al een paar keer gezien heb sla ik inderdaad over deze keer (zeker ook omdat het in de HMH is).
Maar Tori live is een belevenis die je mee moet maken: dus jij gaat je zeer zeker vermaken daar.
Verbaas je ook over de devotie van de grote fans.....
Maar Tori live is een belevenis die je mee moet maken: dus jij gaat je zeer zeker vermaken daar.
Verbaas je ook over de devotie van de grote fans.....
0
geplaatst: 14 maart 2007, 18:58 uur
El Ninjo schreef:
Zondag 3 juni
(quote)
Zondag 3 juni
Thanks !! En nu maar hopen dat ze ook in Brussel, Antwerpen of zo komt...
0
geplaatst: 14 maart 2007, 19:04 uur
J.Bell schreef:
Hoe zou je die devotie omschrijven dan? Hysterisch ofzo?
Hoe zou je die devotie omschrijven dan? Hysterisch ofzo?
Nee, mensen die helemaal in de muziek opgaan en muisstil zijn. En na afloop zichzelf niet meer kunnen inhouden en steeds meer naar voren schuiven tot je bij het podium bent (alle stoelbezitters vooraan verbaasd achter latend).
Nu waren dat concerten waar alleen zitplaatsen waren......
0
geplaatst: 14 maart 2007, 20:22 uur
Mooi zo, had ik eigenlijk ook wel een beetje verwacht. (Op wat ik heb gezien aan film materiaal was dat ook best wel zo)
Waar ik eigenlijk ook wel benieuwd naar ben is het voorprogramma. Wie stonden er in het verleden in het voorprogramma dan?
Waar ik eigenlijk ook wel benieuwd naar ben is het voorprogramma. Wie stonden er in het verleden in het voorprogramma dan?
* denotes required fields.