MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rolling Stones weer naar Nederland

zoeken in:
Wie gaat ?????
Ik iig niet. Ben helemaal klaar met de Stones

NIJMEGEN - De Rolling Stones komen naar Nederland. Op 8 juni geven de Britse rockers een optreden in het Goffertpark in Nijmegen. De voorverkoop begint zaterdagochtend om 10.00 uur, zo liet organisator Mojo donderdag weten.

Het optreden is deel van de A Bigger Bang tournee. Afgelopen jaar stonden de Stones daarmee ook al in de Amsterdam ArenA.

Palmboom

Eigenlijk zouden er twee concerten daar zijn, maar doordat gitarist Keith Richards een ongeluk kreeg, werd de tournee drastisch ingekort. Richards raakte flink gewond na een val uit een palmboom.

Zanger Mick Jagger maakt donderdag tijdens een persconferentie in Londen bekend dat de band de komende zomer in totaal 27 keer optreedt in verschillende Europese landen. Ze beginnen op 5 juni dichtbij, in het Belgische Werchter. Op 13 augustus komen Jagger, Richards, Ronnie Wood en Charlie Watts nog een keer in de buurt van Nederland, wanneer er in Düsseldorf een concert is.

Op de vraag van een journalist wat er gaat gebeuren om te voorkomen dat Keith Richards opnieuw in een boom klimt, grapte Jagger: "We zullen hem vastspijkeren."

Wat een grapjurk, die Mick. Welk een dijenkletscher.

Zal vast wel weer iets van 425 euro per ticket moeten kosten (incl. afzetkosten, P-geld en evenementenbier).

badlands schreef:
Wie gaat ?????
Ik iig niet. Ben helemaal klaar met de Stones

Moi non pas aussi (of ziets)

Had vorig jaar 2 kaarten gewonnen via Mojo. Het was een aardige show in de nationale galmbak, maar om daar nu weer bijna 100 Euri voor te gaan neertellen. Nee toch maar niet !

Ticketverkoop voor het Goffertpark is dramatisch volgens de fanclub. Paar jaar geleden verkochten ze nog 2x de arena en 2x de kuip uit.
Tis gebeurd met de Stones, jammer maar helaas.

Kos
Ja, er zijn nog genoeg kaarten, de goedkoopsten zo'n 85 euri geloof ik.

Mwa, ik zie wel, als ze een week van te voren nog te koop zijn en ik weet zeker dat het lekker weer wordt zal ik er eens over nadenken .

mkrake schreef:

Tis gebeurd met de Stones, jammer maar helaas.

..of de meeste fans kijken tegenwoordig liever toe vanachter de geraniums.

Paar jaar geleden was het publiek toch redelijk divers moet ik zeggen maar volgens mij heeft iedereen het wel gezien ja..

mkrake schreef:
Paar jaar geleden was het publiek toch redelijk divers moet ik zeggen maar volgens mij heeft iedereen het wel gezien ja..

Ik behoor tot die categorie. Ik wilde ze een keer live meemaken (was de Voodoo Lounge tour) en daar bleef het dan weer bij en ik denk dat er velen met mij zo over denken. De die-hard fans kunnen het niet alleen voor elkaar krijgen en iedereen uit mijn categorie heeft ze nu wel gezien denk ik zo. Daarbij zijn de prijzen nu ook wel erg belachelijk aan het worden.....

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ik behoor tot die categorie. Ik wilde ze een keer live meemaken (was de Voodoo Lounge tour) en daar bleef het dan weer bij en ik denk dat er velen met mij zo over denken. De die-hard fans kunnen het niet alleen voor elkaar krijgen en iedereen uit mijn categorie heeft ze nu wel gezien denk ik zo. Daarbij zijn de prijzen nu ook wel erg belachelijk aan het worden.....

Ik behoor ook tot die categorie, als kleine jongen was ik Rolling Stones-idolaat, dat is nu enigzins bekoeld, maar ik wilde ze toch nog een keer live zien, wat gebeurde in de A'Dam ArenA afgelopen augustus, toen was mijn jongensdroom uitgekomen. Nu vind ik het zo duur dat ik het er echt niet meer voor over heb.

luisteraart
aERodynamIC schreef:

Ik behoor tot die categorie. Ik wilde ze een keer live meemaken

Haha, dat roep ik al sinds eind jaren '80, en het komt er maar niet van. Steeds vind ik weer een smoes om het uit te stellen, maar ik moet nu toch eens opschieten, eens komt de laatste kans!

Ik ga natuuuuurlijk WEL, zo wel naar Werchter als Nijmegen! Ik MOET mijn bandje gewoon zien! He, het is niet voor niks the greatest rock 'n' band in the world!!!

Zij die niet gaan hebben weer eens ongelijk!

Thunderball schreef:

Zij die niet gaan hebben weer eens ongelijk!

In dat geval vind ik het helemaal niet erg om eens ongelijk te hebben...

Gevarieerde top 10 heb je. Ik vraag me toch af hoe iemand het in zijn hoofd kan halen zó veel geld neer te leggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:24 uur

geplaatst: vandaag om 21:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.