Muziek / MusicMeter Live! / Peter Gabriel op Festivals
zoeken in:
0
geplaatst: 30 maart 2007, 21:27 uur
Peter Gabriel is een band aan het samenstellen om de komende zomer enkele festivals te doen. Hij speelt o.a. 23 juni op Hyde Park Calling
0
geplaatst: 2 april 2007, 11:23 uur
Enkele Belgische kranten melden dat Peter Gabriel op Werchter zal spelen.
0
geplaatst: 2 april 2007, 11:26 uur
Running On Empty schreef:
Die pik ik dan mooi mee!

0
geplaatst: 15 april 2007, 01:20 uur
Yep, Westergasfabriek 29 juni. Mojo en Westergasfabriek vermelden nog niets. Maar op de site van Gabriel staat het echt. En die zal het zelf toch wel weten. En toevallig of niet: 1 juli A'dam: Genesis.
0
geplaatst: 15 april 2007, 20:05 uur
0
geplaatst: 18 april 2007, 20:56 uur
0
geplaatst: 19 april 2007, 22:51 uur
0
geplaatst: 20 april 2007, 09:01 uur
paar jaar geleden nog tweemaal in de ahoy gezien, dus ik sla dit keer toch maar over.
0
geplaatst: 20 april 2007, 10:08 uur
charlezzz schreef:
paar jaar geleden nog tweemaal in de ahoy gezien, dus ik sla dit keer toch maar over.
Dom !!!

0
Sheplays
geplaatst: 20 april 2007, 11:14 uur
Gisteren stond vermeld in een grote advertentie in het Parool dat het concert op donderdag 28 juni plaatsvindt maar dat is een fout!!!
0
geplaatst: 21 april 2007, 12:32 uur
Ik ben er ook! Vanmorgen even naar Postkantoor geweest en er was geen hond !!
0
geplaatst: 21 april 2007, 12:41 uur
Dom !!!
(quote)
Dom !!!

mwa, valt te bezien.
gezien het feit dat ik op 24, 26, 27 en 28 juni al bij concerten verblijf, kan ik wel zonder. lijkt me wel een mooie plek overigens. beter geluid dan bij genesis ook ook ook ook ook ook
0
geplaatst: 21 april 2007, 17:30 uur
charlezzz schreef:
mwa, valt te bezien.
gezien het feit dat ik op 24, 26, 27 en 28 juni al bij concerten verblijf, kan ik wel zonder. lijkt me wel een mooie plek overigens. beter geluid dan bij genesis ook ook ook ook ook ook
(quote)
mwa, valt te bezien.
Beetje plagen Charleezzz. Kun je toch wel tegen?
In de 2e ring zal het geluid bij Genesis ronduit volkomen klote zijn, gegarandeerd. Ik ben echter verzekerd van een plekje dichtbij het podium
en een drankje vooraf en een drankje achteraf en een parkeerplek onder het podium.
0
geplaatst: 21 april 2007, 20:01 uur
In de 2e ring zal het geluid bij Genesis ronduit volkomen klote zijn, gegarandeerd. Ik ben echter verzekerd van een plekje dichtbij het podium
en een drankje vooraf en een drankje achteraf en een parkeerplek onder het podium.
(quote)
en een drankje vooraf en een drankje achteraf en een parkeerplek onder het podium.ik kan altijd zelf veel slechter tegen grappen en opmerkingen die ik bij anderen ook maak

er is bij u duidelijk sprake van een Mojo B2B deal merk ik. Ik ben voor Genesis uitgeweken naar Muenchen, maar heb voor The Police ook voor deze optie gekozen.
* denotes required fields.