MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Cat Power, 3 mei, Effenaar

zoeken in:
Wat dachten we van deze: Cat Power speelt op donderdag 3 mei in de Effenaar, met oa. Judah Bauer (van Blues Explosion) in haar band!
Heb haar in Paradiso afgelopen keer niet gezien, maar 't schijnt een aparte tante te zijn.....ben benieuwd!

Yak
Japser schreef:
Heb haar in Paradiso afgelopen keer niet gezien

Ik wel, en het viel een beetje tegen.

Social_Mask
Cat Power heeft een prachtig nr, en leuk dat ze komt. Maar ik denk dat ik niet ga. 4 mei is ook nog me zus jarig. Maar Sea of Love van CP is echt prachtig.

Ik wil er super graag naartoe gaan, heb Paradiso vorig jaar ook ongewild moeten missen, maar de verbinding van de NS is zoals zo vaak heel erg bagger. Laatste trein om half tien.

misschien dat ik die ook wel even meepik als ik niks anders heb dioe dag..

Fayarin schreef:
Ik wil er super graag naartoe gaan, heb Paradiso vorig jaar ook ongewild moeten missen, maar de verbinding van de NS is zoals zo vaak heel erg bagger. Laatste trein om half tien.

Dan moet je van ver komen zeker...laatste trein naar A'dam vanuit EHV gaat namelijk pas om 23.30u...

Japser schreef:
(quote)

Dan moet je van ver komen zeker...laatste trein naar A'dam vanuit EHV gaat namelijk pas om 23.30u...

You lucky...
Maar inderdaad, ik kom van ver. Ben in mijn kinderjaren vanuit de randstad geëxporteerd naar een stadje bovenin Overijssel. Ik neem treinen naar Leeuwarden vanuit Zwolle om thuis te komen, jippie.

jer moet er wat voorover hebben natuurlijk eh;)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:28 uur

geplaatst: vandaag om 19:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.