MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Pink .. erh.. Roger Waters pakt Sportpaleis in !

zoeken in:
Nog niet lang terug van PINK F... Erh ROGER WATERS....

Het was redelijk Fantastisch !!!
Goede uitvoeringen.. Schitterende effecten, met lichtkannonen, videowall en inclusief vliegend anti-bush varken alsook een astronaut....

Vocalen bij de typische "Gilmour-touch" nummers werden niet door Waters gezongen, dan door zijn gitarist dan weer door de toesenist. Laatsgenoemde kon goed zingen, maar eerstgenoemde moet dat wat mij betreft niet meer doen !!

En hij had weer veel bekend volk bij waaronder Snowy White ( is niet de gitarist die gezongen heeft trouwens )en Katie Kissoon....

Gitaarsoli waren leuk, maar niet te vergelijken met pachtige GILMOUR soli ...
De te weinige keren dat Snowy White mog soleren was het absoluut genieten....

SETLIST

#SET 1

IN THE FLESH
SET THE CONTROLS OF THE HEART OF THE SUN
SHINE ON YOUR CRAZY DIAMOND
HAVE A CIGAR
WISH YOU WHERE HERE
SOUTHHAMPTON DOCK
THE FLETCHER MEMORIAL HOME
PERFECT SENSE PTS 1 & 2
LEAVING BEIRUT
SHEEP

=

#SET 2

SPEAK TO ME
BREATHE
ON THE RUN
TIME
BREATHE - reprise
THE GREAT GIG IN THE SKY
MONEY
US AND THEM
ANY COLOUR YOU LIKE
BRAIN DAMAGE
ECLIPSE

#BIS

THE HAPPIEST DAYS OF OUR LIVES
ANOTHER BRICK IN THE WALL - PT 2
VERA
BRING THE BOYS BACK HOME

#BIS 2

COMFORTABLY NUMB

Persoonlijke hoogtepunten??

Ah natuurlijk SHEEP... het feit dat hij iets van "Animals" speelde alleen al is " a dream come true "... En Sheep is een prachtsong ook LIVE dus...
En hier kwam het varken aan bod

Andere hoogtepunten: "SET THE CONTROLS OF THE HEART OF THE SUN", "WISH YOU WHERE HERE", "LEAVING BEIRUT", "TIME", "GREAT GIG IN THE SKY" en "COMFORTABLY NUMB"

Als hij de volgende keer toert mag hij een keer ANIMALS in zijn geheel brengen

Slaapwel

DonDijk
nou, je maakt me nou wel lekker zeg.heb dr nu echt zin aan gekregen

odi
Was inderdaad weer een fantastisch concert. Ik vond de gitarist wel mooi zingen, goede stem. Mijn hoogtepunten waren great gig in the sky, perfect sense, us and them, leaving beiroet en natuurlijk comfortably numb.
Nog maar 9 nachtjes slapen en dan mogen we nog een keer...

Het volledige verslag kan je lezen op http://www.markec.be

Daar is ook een onrecht rechtgezet: na "in the flesh" volgde eerst nog "Mother".

Gast
geplaatst: vandaag om 16:20 uur

geplaatst: vandaag om 16:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.