MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Bar Electrique - Bar en Boos, Leiden, 4 mei

zoeken in:
Even wat promo maken voor een feestje van mezelf hoor.

4 Mei in de Bar en Boos Leiden: 'BAR ELECTRIQUE', bevrijdingsparty met Electro, Techno en Rock 'n' Rave

DJ's Robert Dulmen en Herman Nijhuis draaien alweer een tijdje een mix van electro en techno met indierock/dancecrossovers, ook wel 'Rock 'n' Rave' of 'New Rave' genoemd en op dit moment de dancesensatie in Engeland. Na hun eerste grotere Leidse succes ermee op het Elektroflex feest in de Multipleks gaat ook de Bar en Boos eraan geloven. Samen met Elektroflex DJ's Cheap Tunes, VJ Coen en aankleding van Wacko Deco gaan ze op 4 mei de Bar en Boos het bevrijdingsfeest in laten rocken en raven. Een mooie opwarmer voor de volgende Electroflex en het grootse feest in het LVC in Juli (meer info volgt).

Maar eerst 4 Mei in Bar en Boos, Koppenhinksteeg 4, Leiden. Deur open van 21 tot 2u, entree 3 euro

Yak
Ja, ik zag het in de Den Haag Underground nieuwsbrief al voorbijkomen... "he, die naam ken ik".

Hmm, nooit van die nieuwsbrief gehoord, maar blijkbaar kent mijn maatje die kanalen (hij is ook woonachtig geweest in Den Haag, dus het verbaast me niet) ook.

edit: oja, flyerdinges:

(afbeelding)

Maak je niet te veel herrie Herman? Anders krijg je weer ruzie met de buurtvereninging

Ik ben bang dat de buren - zijn er overigens niet zoveel - daar wel meer gewend zijn... Soms staan de mensen daar om 7 of 8 uur 's ochtends nog te stuiteren op goa.

Die Den Haag underground mailinglist is overigens wel een aanrader... kom je te weten dat bands als Raccoo-oo-oon en No Neck Blues Band in het kraakpandje bij jou om de hoek spelen (max. capaciteit 70 personen). In de regio Den Haag/Leiden dan he

Ik ga me ook eens aanmelden dan. Het is me nog wel 's gebeurd dat ik leuke bandjes ontdekte en dat achteraf bleek dat ze inderdaad in het kraakpandje om de hoek hadden gespeeld.

herman schreef:
Ik ben bang dat de buren - zijn er overigens niet zoveel - daar wel meer gewend zijn... Soms staan de mensen daar om 7 of 8 uur 's ochtends nog te stuiteren op goa.

Als ik het Leidse nieuws een beetje volg, dan is dat toch ook het probleem.Zie hier: Leids Dagblad. In ieder geval veel plezier, vrijdag.

herman schreef:
Ik ga me ook eens aanmelden dan. Het is me nog wel 's gebeurd dat ik leuke bandjes ontdekte en dat achteraf bleek dat ze inderdaad in het kraakpandje om de hoek hadden gespeeld.

Da's mij gebeurd met Deerhoof, dat was erg pijnlijk. Terwijl ik ze net had ontdekt en idolaat was, bleken ze in diezelfde periode bij mij aan de overkant (nou ja, schuin aan de overkant) te hebben gespeeld

divart schreef:
(quote)

Als ik het Leidse nieuws een beetje volg, dan is dat toch ook het probleem.Zie hier: Leids Dagblad. In ieder geval veel plezier, vrijdag.

Dat is al een tijdje gaande, maar afgezien van de geluidsoverlast houden ze zich wel aan de regels, voor zover ik het - als bezoeker - meekrijg.

Misschien dat die woningbouwcorporatie de boel wat beter kan isoleren.

Maar jij komt dus ook uit de regio?

Yep

Yak schreef:
Ja, ik zag het in de Den Haag Underground nieuwsbrief al voorbijkomen... "he, die naam ken ik".

Degene die die mailinglist runt stond gisteren achter de bar.

En het was een leuk en geslaagd feestje.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:22 uur

geplaatst: vandaag om 16:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.