MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / 15-5: Gruizg en Prettig in Cul de Sac, Tilburg met oa. Machinefabriek en Orphax

zoeken in:
Sietse

Gruizig en Prettig

De kunst van het geluid.

Geluiden en beelden die het experiment niet schuwen en niet bang zijn om daarnaast ook mooi te zijn.Van prachtig verstilde liedjes en fluisterzachte ambient tot circuitbending en feedbackloopkakafonie.

Wouter van Veldhoven feat. Awo

The Puddle Parade

Interzone(DJ)

Soccer Committee

Machinefabriek

Orphax

Christian Toonk feat. Karl Klomp

aanvang 20:30 uur, entree gratis

VETTE SHIT, ORPHAX MOET WEER EENS LIVE SPELEN...

Gratis ende voor niks bij Cul de Sac op Dinsdag 15-05 om 20:30.

meer info: Cul de Sac

Ik ben er, jullie ook?

clutch
Nee.

Sietse
spelbreker...

fastpulseboy
hmmm,
ziet er leuk uit!
zelf georganiseerd?

Cul de Sac, leuke plek wel, al ben ik een keer goed ziek geworden na daar te hebben gegeten.

Ziet er interessant uit. Ik ga het nog eens overwegen, zou gezellig zijn als er ook meer heen zouden gaan

Ik zou er wel heen willen, maar Tilburg is toch wel eng ver .. zoek het even uit.

clutch
Ik woon zo'n kleine 10 kilometer van Tilburg verwijderd maar.. wat houd dit in godsnaam in?

Sietse
Geluiden en beelden die het experiment niet schuwen en niet bang zijn om daarnaast ook mooi te zijn.Van prachtig verstilde liedjes en fluisterzachte ambient tot circuitbending en feedbackloopkakafonie.

En om het dan in andere woorden te zeggen: Live muziek, electronica, singer-songwriter, ambient, indie, noise met daarbij beeld (er zijn VJ's, er worden speciale foto's ofzo geprojecteerd en god weet wat allemaal wel niet meer)

Voor de geïnteresseerden: line-up is veranderd. Geen machinefabriek, die kan helaas dus niet. Maar dat is dus ook de reden dat Orphax WEL zal spelen.

Een zeer groot nadeel.... het duurt tot 12 uur precies (geluidsoverlast midden in de week ofzo) en de laatste trein, ja, ik weet het dus niet.

Nou, er is vast wel meer animo voor toch

*schop*

Sietse
dat vroeg ik mij nou ook eens af

Gast
geplaatst: vandaag om 14:31 uur

geplaatst: vandaag om 14:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.