Muziek / MusicMeter Live! / Smiths/Morrissey party Nijmegen
zoeken in:
0
fastpulseboy
geplaatst: 7 mei 2007, 14:31 uur
22 juni dus;
"How soon is now?"
smiths/morrissey party in nijmegen.
we openen met de docu "the importance of being morrissey"
verder worden er platen gedraaid (Smiths Morrissey en alles wat er op lijkt) (DJ's fastpulseboy, dear prudence en st. paul), videobeelden laten zien, en Solo (http://www.musicmeter.nl/artist/12463)
zal een optrreden verzorgen met smiths/morrissey covers.
tot dan!
Hertogstraat 13
6511 RV Nijmegen NL
http://www.merleyn.nl/
http://www.last.fm/event/232113
"How soon is now?"
smiths/morrissey party in nijmegen.
we openen met de docu "the importance of being morrissey"
verder worden er platen gedraaid (Smiths Morrissey en alles wat er op lijkt) (DJ's fastpulseboy, dear prudence en st. paul), videobeelden laten zien, en Solo (http://www.musicmeter.nl/artist/12463)
zal een optrreden verzorgen met smiths/morrissey covers.
tot dan!
Hertogstraat 13
6511 RV Nijmegen NL
http://www.merleyn.nl/
http://www.last.fm/event/232113
0
fastpulseboy
geplaatst: 7 mei 2007, 16:56 uur
0ngeveer 21.30u tot ongeveer 5.00u
alle overige gegevens komen zo spoedig mogelijk.
alle overige gegevens komen zo spoedig mogelijk.
0
geplaatst: 8 mei 2007, 20:59 uur
Ik moet zeggen dat dat erg gaaf klinkt. Maar ik zal toch niet mogen in verband met mijn leeftijd. (net 15)
0
fastpulseboy
geplaatst: 8 mei 2007, 21:00 uur
Reint schreef:
Ik moet zeggen dat dat erg gaaf klinkt. Maar ik zal toch niet mogen in verband met mijn leeftijd. (net 15)
mwa, ik weet niet of je er een beetje ouder uitziet...anders zou je het best kunnen proberen natuurlijk. (damn net 15 en dan al zo'n goeie smaak)
0
fastpulseboy
geplaatst: 13 mei 2007, 23:03 uur
helaas.........heeft Solo afgezegd voor het optreden ivm te drukke werkzaamheden. Tot zover nog geen vervanging! Iemand een leuke tip?
0
geplaatst: 13 mei 2007, 23:10 uur
t.A.T.u. ??
Morrissey heeft toch ook een voorliefde voor het songfestival, en ze hebben How Soon Is Now? gecovert.
Even serieus; een band als Johan??
Of je moet Bartel Bartels vragen, die doet meer van dat soort Tribute projecten.
Morrissey heeft toch ook een voorliefde voor het songfestival, en ze hebben How Soon Is Now? gecovert.
Even serieus; een band als Johan??
Of je moet Bartel Bartels vragen, die doet meer van dat soort Tribute projecten.
0
geplaatst: 13 mei 2007, 23:20 uur
Ik zou denken aan een Nederlands britpopbandje dat misschien Smiths-covers speelt. Supersub, Mook? Ik noem maar wat...
0
fastpulseboy
geplaatst: 14 mei 2007, 09:14 uur
herman schreef:
Ik zou denken aan een Nederlands britpopbandje dat misschien Smiths-covers speelt. Supersub, Mook? Ik noem maar wat...
hmmm, Supersub is toch opgegaan in Moke?
Bedankt voor de tips, ik ga het ff proberen!
0
fastpulseboy
geplaatst: 14 mei 2007, 16:38 uur
Moke mailde terug. Het leek ze een leuk idee, maar helaas te weinig tijd om een leuke set in elkaar te zetten.
0
Omayyad
geplaatst: 14 mei 2007, 19:23 uur
Aangezien ik op z'n zachtst gezegd niet echt dol ben op de muziek van The Smiths en/of Morrissey, ben ik beslist niet aanwezig.
Dat neemt niet evenwel weg dat ik iedereen die wel gaat (en ook de organisatoren van dit festijn) veel plezier toewens...
Dat neemt niet evenwel weg dat ik iedereen die wel gaat (en ook de organisatoren van dit festijn) veel plezier toewens...

0
geplaatst: 22 mei 2007, 17:26 uur
fastpulseboy schreef:
helaas.........heeft Solo afgezegd voor het optreden ivm te drukke werkzaamheden. Tot zover nog geen vervanging! Iemand een leuke tip?
we hebben je event ook op onze website aangekondigt. Leuk dat mensen in nederland uiteindelijk zo`n "influential" band als The Smiths gaan warderen ... maar een band hlen om covers te spelen lijkt mij een verschrikkelijk slechte idee!! - want zelfs engels talig bands zouden dat niet eens in de UK willen proberen. gewoon de originals draaien en videos spelen is goed genoeg in mijn 8en onze) opinie
0
fastpulseboy
geplaatst: 22 mei 2007, 17:59 uur
TerryA schreef:
we hebben je event ook op onze website aangekondigt. Leuk dat mensen in nederland uiteindelijk zo`n "influential" band als The Smiths gaan warderen ... maar een band hlen om covers te spelen lijkt mij een verschrikkelijk slechte idee!! - want zelfs engels talig bands zouden dat niet eens in de UK willen proberen. gewoon de originals draaien en videos spelen is goed genoeg in mijn 8en onze) opinie
(quote)
juist....dat gaat ws ook gebeuren! maar wellicht zal er een leuk smiths karaoke moment ingebouwd worden! (om van wansmaak te spreken hehehe)
p.s. wat is "onze website?"
0
geplaatst: 22 mei 2007, 18:11 uur
0
fastpulseboy
geplaatst: 11 juni 2007, 17:01 uur
tja, omdat een vrijdag meestal iets meer mensen trekt..............
je wilde dus graag, maar je kan niet begrijp ik?
je wilde dus graag, maar je kan niet begrijp ik?
0
geplaatst: 19 juni 2007, 20:56 uur
Verdeurie! Ik zit dan in Amsterdam 4 uur lang te genieten van "Music in twelve parts" van Philip Glass. Ook leuk 

0
fastpulseboy
geplaatst: 23 juni 2007, 15:49 uur
OK!!!!!!!!!!!!
het was een superavond!!!
met een volle zaal hebben we ons tot in de kleine uurtjes vermaakt met de briljantste platen, een zeer succesvolle karaoke, gladiolen zwaaien, meebleren en dansen....
voor herhaling vatbaar!

het was een superavond!!!
met een volle zaal hebben we ons tot in de kleine uurtjes vermaakt met de briljantste platen, een zeer succesvolle karaoke, gladiolen zwaaien, meebleren en dansen....
voor herhaling vatbaar!

0
geplaatst: 7 augustus 2007, 11:07 uur
In België is er op 8 september ook een The Smiths/ Morrissey party te Sint Niklas
klink superleuk!
klink superleuk!
0
fastpulseboy
geplaatst: 30 augustus 2007, 07:28 uur
Ja! die schijnen ook altijd erg leuk te zijn en goed bezocht.
* denotes required fields.