MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Arena: Zoetermeer 020607 !! (verslagje)

zoeken in:
Net terug van Zoetermeer....
Na een nogal makke set van CASUAL SILENCE (ik kreeg het er alleszins niet koud noch warm van...) met volle teugen genoten van een super optreden van ARENA ....

Ze hadden dan (nog) wel geen nieuw werk te presenteren - daarmee toeren ze volgend jaar (!), zo beloofde Clive Nolan ons - maar de keuze uit hun ondertussen rijke repertoire was subliem...
Het optreden al evenzeer....

Prima sound.. en prachtig werk van de heren.. het was genieten!
De band zelf was erg ontspannen, enthousiast en in bloedvorm....

Dit was de setlist, eentje om U tegen te zeggen... of niet soms?

1. A CRACK IN THE ICE
2. MIDAS VISION
3. BEDLAM FARE
4. THE BUTTERFLY MAN
5. WITCH HUNT
6. SKIN GAME
7. EMPIRE OF A THOUSAND DAYS
8. CRYING FOR HELP IV
9. A STATE OF GRACE
10. (DON'T FORGET TO) BREATHE
11. MEDUSA
12. SMOKE AND MIRRORS
13. SERENITY
14. SALAMANDER
15. THE VISITOR

#encore:
16. FRIDAY'S DREAM
17. SOLOMON

#encore 2
18. CRYING FOR HELP VII

Fijn om een mini-meetupje te hebben met Seamus & bonothecat...

Later evt. meer... nu tijd om de weg naar mijn bed te vinden : -)

Ik kan me eigenlijk helemaal bij C-Moon aansluiten. Casual Silence was zeker niet het beste optreden wat ik dit jaar heb gezien (en lees dit vooral als een heel groot understatement).

Arena was top. Het was zeker tien jaar geleden dat ik de mannen live had zien spelen. Maar het gevoel van destijds kwam meteen weer terug. Hoogtepunten voor mij waren Crack in the ice, Crying for help IV en het briljante Solomon. De meetup met C-Moon en Seamus was erg kort.......maar we gaan elkaar zeker dit jaar een keer in Mechelen ontmoeten, om wat langer bij te kunnen praten.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:20 uur

geplaatst: vandaag om 16:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.