MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Talib Kweli in Paradiso

zoeken in:
Gisteren, was een van de vetste avonden dit jaar, ik ben namelijk bij het Talib Kweli concert geweest, en man, wat was dat vet. Al z'n grote hits zijn langsgekomen, maar ook minder bekende nummers. En ik heb natuurlijk de man in levende lijven zijn ding mogen doen.

Ik heb een paar foto's met m'n telefoon gemaakt, ik denk dat ik die wel op het net ga zetten.

Wie was er nog meer? En wat vonden jullie er van?

Ik was er niet maar ik heb er wel zo'n foldertje van. Als ik jou zo hoor heb ik wel spijt dat ik niet geweest ben.

Ja, maar het was ook echt gruwelijk, heel de zaal ging op en neer, er mochten breakdancers op het podium komen, en de breakdance sessie op we got the beat was ook brilliant, zoiezo, alles klinkt beter met zo'n enorme bass er onder. Echt heel vet!

Ik zag een poster hangen waar op stond Common - 23 Augustus, daar ga ik dan ook zeker bij zijn!

KSPR
Waar, wanneer? Common bedoel ik.

rico-bballer
JA, inderdaad waar waneer?

Bij mij gingen er ook al alarmbellen rinkelen.

Volgens last.fm staat Common op 24 augustus op Coke Live Festival in Krakow (Polen). Dat lijkt me de moeite nou net niet waard.

Ja, maar dan kan hij hier nog wel op 23 augustus zijn, ik heb alleen die poster zien hangen, ik denk dat ze die speciaal hebben opgehangen omdat Talib fans ook Common waarderen, en voordat Frank N' Dank met het voorprogramma begonnen, werden er ook tracks van Finding forever gedraaid.

Erg geslaagde avond ja.

Frank 'n Dank kwamen dope en energiek, Grae zette een heerlijke performance neer en Talib bracht weer de gruwelijkste tracks. Get By en The Blast waren stukstuiteren.

Daarna nog een dope showcase van De Colombiaanse Bloedgroep in de kleine zaal gezien.

gemist verdomme

Gast
geplaatst: vandaag om 20:54 uur

geplaatst: vandaag om 20:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.