MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Dream Theater Chaos In Motion World Tour Ahoy Rotterdam

zoeken in:
Dinsdag 9 oktober is het dan zover: dan staat Dream Theater in de Ahoy Rotterdam. Voorprogramma is van Symphony X. Ik hoop dat DT lekker lang gaat spelen en flink wat nummers van het nieuwe album gaat doen. Mijn kaartje is inmiddels binnen

Gaan er nog meer mensen heen??

teutoon
Waarschijnlijk wel ja. Vraag me af of ze door de mand gaan vallen nu ik zo op Fields of Rock heb gezien. Ze speelden daar echt stevig.

Ik zit ook te overwegen om te gaan. Echter is Rotterdam vanaf Twente een behoorlijk afstandje reizen en gaat de laatste trein naar Enschede daar al om 11 uur weg . Zelf vervoer regelen gaat me waarschijnlijk niet lukken . Dus ik moet nog even verzinnen hoe ik daar ga komen en dat ik het complete concert mee kan maken.

Kasperbert schreef:
Ik zit ook te overwegen om te gaan. Echter is Rotterdam vanaf Twente een behoorlijk afstandje reizen en gaat de laatste trein naar Enschede daar al om 11 uur weg . Zelf vervoer regelen gaat me waarschijnlijk niet lukken . Dus ik moet nog even verzinnen hoe ik daar ga komen en dat ik het complete concert mee kan maken.

volgens mij heeft Rotterdam wel een jeugdherberg Of een nacht doorhalen.

bonothecat schreef:
(quote)

volgens mij heeft Rotterdam wel een jeugdherberg Of een nacht doorhalen.

Ik zal eens op zoek gaan naar een overnachtingsplaatsje denk ik ja . Moet ik nog eventjes kijken of ik die dag erop geen gekke dingen in de ochtend daarop gepland heb.

Anders is er altijd nog de Pauluskerk, Kasperbert, maak je geen zorgen.

teutoon
Kasperbert schreef:

Geen busreizen naar concerten? Meestal iets van 20 euro naar Ahoy. Ben je wel laat thuis.

Of anders met de auto?

teutoon schreef:
(quote)

Geen busreizen naar concerten? Meestal iets van 20 euro naar Ahoy. Ben je wel laat thuis.

Of anders met de auto?

Bestaan er dan busreizen naar concerten? Nooit geweten eigenlijk... Enig idee waar ik daar meer informatie over zou kunnen vinden?

Genesis schreef:
Dinsdag 9 oktober is het dan zover: dan staat Dream Theater in de Ahoy Rotterdam. Voorprogramma is van Symphony X. Ik hoop dat DT lekker lang gaat spelen en flink wat nummers van het nieuwe album gaat doen. Mijn kaartje is inmiddels binnen

Gaan er nog meer mensen heen??

Ja ik ben destijds ook gewwst maar zie dit nu voor het eerst, heb zelf dream theater nu een keer of 8 gezien

Ik ga ook naar dream theater alleen ik ga naar brussel, een leukere zaal dan ahoy.

Ik heb de setlist bekeken van de afgelopen concerten, en ze spelen ongeveer 1.5 uur.

Dat vind ik erg weinig want uiteindelijk ga ik voor DT.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:18 uur

geplaatst: vandaag om 04:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.