MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Interzone Ambient Festival

zoeken in:
Zojuist gelezen op de site van Theater Kikker, op 29 september 2007 is er het InterZone Ambient festival.

Op de zaterdagavond brengt Murcof een set verontrustende ambient, ergens tussen Sunn O))) en Ligeti. Ook op zaterdag de ijle akoestische klanken van Jessica Bailiff en de post-minimalistische ambient van Marcel Türkowsky. De Duitser Klimek brengt rustgevende popambient en brengt zijn plaatjes uit op Kompakt.

http://www.theaterkikker.nl/muziek.php?id=838&agenda=algemeen

Murcof dus!!

ook op zondag zijn er nog dingen:
Op zondagmiddag presenteert het nieuwe Duitse label Ahornfelder zich met verstilde muziek met minimale melodielijnen en oog voor detail. Optredens komen onder meer van F.S. Blumm (ook bekend van Morr Music) en sinebag.

http://www.theaterkikker.nl/muziek.php?id=839&agenda=algemeen

Sietse
Murcof is tof maar Marcel Türkowsky ben ik eigenlijk wel meer benieuwd naar...maar goed...interzone met ambient...ik weet was ik die avond doe...

Die ken ik nog niet, maar daar ben ik zeker ook benieuwd naar ja

ElMeroMero
Nou dat programma ziet er dolletjes uit !

*check voor aanwezigheid*

Hm, zou ik best eens op vakantie kunnen zijn, maar zo niet....

Ook ik ben wakker nu, toch maar eens even reserveren dat weekend.

*ziet weer een meeting aankomen*

Gast
geplaatst: vandaag om 16:33 uur

geplaatst: vandaag om 16:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.