MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Maanrock 2007 (Dag 2)

zoeken in:
> Zondag 26/08/07

Enkele acts gezien. vandaag was ik er vooral voor de "sfeer". SIOEN gemist wegens IJzerenleen afgesloten (maar ook veel te laat daar)...

I LOVE SARAH (vismarkt) - tja. hopelijk houdt Sarah ook van heren. Ik zo niet. Veel ritme, drums, bass.. soms gitaar.. flauwe bindteksten met foute verwijzingen in naam van de "verdraagzaamheid". Waar ze AL Gore noemen wanneer ze wellicht Bush bedoelen, en dan een flauwe opmerking van Leterme en een geit. Maar wat ik vooral miste was... nu komt het: de MELODIE !!!!!

BHERMAN (vismarkt) - op afstand beleefd vanop het Lamot terras waar ik met o.m Anendel aan het eten was, klonk zeker niet slecht en echt wel jammer dat er maar drie man en een paardenkop komen kijken was !

TRIPOLI (IJzerenleen) - nog de laatste noten van meegemaakt, slecht klonk het niet, maar wild werd ik er nu niet van...

MINTZKOV (IJzerenleen)- voorheen nog MINTZKOV LUNA, de bindteksten trokken op niks "dank U maanrock", "alles ok?"... maar de songs waren van hoog niveau. Een aangename verrassing! PIXIES meets dEUS meets SONIC YOUTH. Héél goed !

Tijdens Mintzkov al... de boodschap: grote markt vol, afgesloten....

Dan naar de Botermarkt....

STIJN (botermarkt dus) - tja.. wat zal ik zeggen... "poor man's Prince"?... soms best wel leuk deuntjes goed om te dansen, en leuk gebracht... en ik kon zeker de DOE MAAR cover "Smoorverliefd" wel smaken, maar nogal vaak tijdens dit optreden overviel me de indruk van "het is vooral veel van hetzelfde"... maar goed, Stijn en zijn muzkanten kregen wel de Botermarkt, en even ook ondergetekende, aan het dansen....

NATALIA (Grote Markt- héél even gezien van op afstand. en .. ja. 't meiske kan heel goed zingen, maar het zal nooit mijn ding worden....

SIOEN dus gemist, niet op de IJzerenleen geraakt...

Sfeer was er zeker op Maanrock, veel, (soms zelfs te veel?) volk ook

Ook was MAANROCK 2007 voor mij vooral het festival van de vele leuk geplande maar ook wel toevallige ontmoetingen, en ook wel enkele optredens
... met als hoogtepunten de SWINNEN en MINTZKOV

Dieptepunten: mijne portemonnee en The CRAB/P FOUR...

Gast
geplaatst: vandaag om 14:31 uur

geplaatst: vandaag om 14:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.