Muziek / MusicMeter Live! / Vandaag is de dag: The Police
zoeken in:
0
geplaatst: 13 september 2007, 09:35 uur
Vandaag is het dan eindelijk zover, The Police Live, en niet jammeren over het geluid in de Arena, of de leeftijd van de mannen, Gewoon genieten!!!
0
geplaatst: 13 september 2007, 09:54 uur
Was ik ook van plan. Het randgebeuren kan ik missen als kiespijn maar goed wordt het zeker als ik alle reacties van eerdere concerten in de tour peil.
0
geplaatst: 13 september 2007, 10:30 uur
Veel plezier Police-gangers. 
Wij hebben ook 2 kaarten maar ik heb mijn kaart aan mijn dochter afgestaan.
Had bij nader inzien echt geen zin om naar die 020 galmbak te gaan.

Wij hebben ook 2 kaarten maar ik heb mijn kaart aan mijn dochter afgestaan.
Had bij nader inzien echt geen zin om naar die 020 galmbak te gaan.
0
geplaatst: 13 september 2007, 12:47 uur
Morgen is ook de dag hoor, want dan ga ik ook. Gezellig in de 2e ring met mn vader die hoogtevrees heeft. 

0
geplaatst: 13 september 2007, 17:51 uur
veel plezier allemaal,ik had ook wel willen gaan maar ik ga vanavond naar Mintzkov in Rotown.de prijs daarvoor was wat aantrekkelijker. 
0
geplaatst: 14 september 2007, 06:41 uur
Het was super al die nummers te horen, en altijd mis je er wel een paar. De show was goed en het galmen heb ik niet gehoord, maar ik stond vooraan en daar is het geluid het best. Natuurlijk was het geregisseerd allemaal en werden sommige nummers wat verder uitgerekt door een solo van Andy. Maar in 1 woord: SUPER!!!!!
0
geplaatst: 14 september 2007, 09:38 uur
gisteren vol goede moed richting de arena gegaan. dat ging ondanks wat verkeersdrukte prima.
we stonden op een meter of twintig en dat bleek nog niet ver genoeg naar voren. je hoorde het geroemde arena-geluid inderdaad via de tribunes een paar keer terug waardoor het als ontzettend vol en drukkend binnenkwam.
van de drie essentiële elementen van the police (sting's hoge stem, summer's snerpende maar altijd harmonievolle gitaar en copeland's frovile drumwerk) bleef alleen het laatste overeind.
sting zong maar een eind weg alsof het een grote medley was, summer's gitaarspel was uitermate melodiearm en gevoelloos dat je soms afvroeg of hij het soms voor het geld deed. copeland maakte er het beste van, maar kon niet voorkomen dat de doorgaans buiten enige dicussie staande nummers na afloop in mijn hoofd al weer een stuk beter klonken.
snel mijn arena's opgemaakt om er nooit weer terug te keren.
we stonden op een meter of twintig en dat bleek nog niet ver genoeg naar voren. je hoorde het geroemde arena-geluid inderdaad via de tribunes een paar keer terug waardoor het als ontzettend vol en drukkend binnenkwam.
van de drie essentiële elementen van the police (sting's hoge stem, summer's snerpende maar altijd harmonievolle gitaar en copeland's frovile drumwerk) bleef alleen het laatste overeind.
sting zong maar een eind weg alsof het een grote medley was, summer's gitaarspel was uitermate melodiearm en gevoelloos dat je soms afvroeg of hij het soms voor het geld deed. copeland maakte er het beste van, maar kon niet voorkomen dat de doorgaans buiten enige dicussie staande nummers na afloop in mijn hoofd al weer een stuk beter klonken.
snel mijn arena's opgemaakt om er nooit weer terug te keren.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 september 2007, 09:48 uur
hm op Arrow hoorde ik vanmorgen van de inval-Gerry dat het fantastisch was, dus ik was al benieuwd naar de second opinion
0
geplaatst: 14 september 2007, 10:39 uur
Het concert viel dus tegen...
Maar hoe was het vip-arragmenement, Charles?
Maar hoe was het vip-arragmenement, Charles?
0
geplaatst: 14 september 2007, 10:54 uur
Ik heb me op zich prima vermaakt maar wel een paar opmerkingen:
Een stadion als de Arena is en blijft een galmbak en de hele entourage rond een stadionconcert begint mij steeds meer en meer tegen te staan. Al die massa's mensen. Wij hadden nog de mogelijkheid het voorvak in te gaan maar hebben lekker relaxed tegen het hek aangehangen van de afscheiding daarvan zodat je van niemand last hebt.
Het voorprogramma was de band Fiction Plane waarin de zoon van Sting speelt. Hoewel ik een hekel heb aan support acts viel de tijd hiermee best door te komen. Het enthousiasme straalde er af, de zoon lijkt veel op zijn vader (ook qua podiumbewegingen, looks en stem) en ik hoorde enorm veel invloeden terug in de muziek van dit leuke bandje.
Daarna de hoofdact. Vooral het begin stond als een huis en werkte overdonderend. Naarmate het concert vorderde werd het echter af en toe één grote jamsessie die soms prima, soms ook irritant werd. Sommige nummers werden helemaal (ook qua snelle zang) wat mij betreft volledig uit hun verband gerukt en een nummer als Roxanne werd eigenlijk volledig vernaggeld. Een goed concert met dus wel enkele duidelijk minpunten. De stem van Sting was ongekend goed, het drumwerk briljant en Andy mag van mij wel iets aan zijn looks doen. Je mag er wel een beetje fris uitzien voor zo'n groot publiek wat mij betreft. Jammer van die vernaggelde versies van sommige nummers.
Tijdens de laatste nummers gaan wij bij sommige concerten als echte fans vast richting uitgang, zo ook gisteren. Het viel toen pas echt op wat een enorme dichte mensenmassa er op zo'n veld staat, volkomen absurd en veel te veel als je het aan mij vraagt. Achterin was het geluid werkelijk een behoorlijk drama. Al die mensen staan alleen maar naar de schermen te kijken maar goed ze zijn er natuurlijk wel bij !!!
Ik weet niet wat er in de toekomst in de Arena geprogrammeerd gaat worden (behalve de club dan die in de Campions League in 2006 verloor van Legoland en in 2007 van 11 Tjechische Betonvlechters), maar hoe minder ik er kom, des te beter het voor mij is.
Die stadionconcerten zijn echt gedrochten. Volgende keer eerst 6 keer goed nadenken of ik wel weer naar de Arena wil.
Een stadion als de Arena is en blijft een galmbak en de hele entourage rond een stadionconcert begint mij steeds meer en meer tegen te staan. Al die massa's mensen. Wij hadden nog de mogelijkheid het voorvak in te gaan maar hebben lekker relaxed tegen het hek aangehangen van de afscheiding daarvan zodat je van niemand last hebt.
Het voorprogramma was de band Fiction Plane waarin de zoon van Sting speelt. Hoewel ik een hekel heb aan support acts viel de tijd hiermee best door te komen. Het enthousiasme straalde er af, de zoon lijkt veel op zijn vader (ook qua podiumbewegingen, looks en stem) en ik hoorde enorm veel invloeden terug in de muziek van dit leuke bandje.
Daarna de hoofdact. Vooral het begin stond als een huis en werkte overdonderend. Naarmate het concert vorderde werd het echter af en toe één grote jamsessie die soms prima, soms ook irritant werd. Sommige nummers werden helemaal (ook qua snelle zang) wat mij betreft volledig uit hun verband gerukt en een nummer als Roxanne werd eigenlijk volledig vernaggeld. Een goed concert met dus wel enkele duidelijk minpunten. De stem van Sting was ongekend goed, het drumwerk briljant en Andy mag van mij wel iets aan zijn looks doen. Je mag er wel een beetje fris uitzien voor zo'n groot publiek wat mij betreft. Jammer van die vernaggelde versies van sommige nummers.
Tijdens de laatste nummers gaan wij bij sommige concerten als echte fans vast richting uitgang, zo ook gisteren. Het viel toen pas echt op wat een enorme dichte mensenmassa er op zo'n veld staat, volkomen absurd en veel te veel als je het aan mij vraagt. Achterin was het geluid werkelijk een behoorlijk drama. Al die mensen staan alleen maar naar de schermen te kijken maar goed ze zijn er natuurlijk wel bij !!!
Ik weet niet wat er in de toekomst in de Arena geprogrammeerd gaat worden (behalve de club dan die in de Campions League in 2006 verloor van Legoland en in 2007 van 11 Tjechische Betonvlechters), maar hoe minder ik er kom, des te beter het voor mij is.
Die stadionconcerten zijn echt gedrochten. Volgende keer eerst 6 keer goed nadenken of ik wel weer naar de Arena wil.
0
geplaatst: 14 september 2007, 12:56 uur
mwa, hield ook niet over. ontvangst en zo was prima, maar het speciale voorvak was ongeveer de halve arena-vloer en bier moesten we ook gewoon tussen het gewone volk halen.
0
geplaatst: 14 september 2007, 13:08 uur
charlezzz schreef:
mwa, hield ook niet over. ontvangst en zo was prima, maar het speciale voorvak was ongeveer de halve arena-vloer en bier moesten we ook gewoon tussen het gewone volk halen.
(quote)
Wat een schande!
Hoe durven ze celebs zoals jouw zo te behandelen
Weer loempia's, wraps en bakken vol bittergarnituur??
0
geplaatst: 14 september 2007, 13:15 uur
charlezzz schreef:
(quote)
Ja zo had ik het bij Genesis ook ervaren. Dat voorvak wordt groter en groter en groter en groter. Geen wonder dat je daar anderhalf uur na opening van de poort nog zo in loopt. Zelfs de VIP behandelingen zijn niet meer wat ze vroeger waren

0
geplaatst: 14 september 2007, 13:16 uur
vigil schreef:
Wat een schande!
Weer loempia's, wraps en bakken vol bittergarnituur??
(quote)
Wat een schande!
Weer loempia's, wraps en bakken vol bittergarnituur??u snapt het!
was wel een lekker ruime viproom - ze hadden onze in de 'ajax prijzencorridor van het nieuwe millennium' neergezet en daar was plek zat!
0
DonDijk
geplaatst: 14 september 2007, 14:21 uur
charlezzz schreef:
u snapt het!
was wel een lekker ruime viproom - ze hadden onze in de 'ajax prijzencorridor van het nieuwe millennium' neergezet en daar was plek zat!
u snapt het!

0
geplaatst: 14 september 2007, 16:44 uur
charlezzz schreef:
u snapt het!
u snapt het!
Daar zal de galm wel het ergst geweest zijn of niet?
* denotes required fields.