MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Stelling: de Arena of de Kuip?

zoeken in:
Mee eens of niet mee eens:

Stelling: Een mammoetconcert in De Kuip is eigenlijk beter vanwege het geluid maar in Amsterdam in de Arena zijn de mensen veel gezelliger en heb je tenminste een dak boven je hoofd.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Kuip. Vind de Arena helemaal niks.
Geluid is bagger en die Amsterdammers kunnen mij ook gestolen worden.
Als het enigzins kan wijken wij voor concerten uit naar Brussel, Parijs of andere locatie.

Ik weet niks van concerten in voetbalstadions, maar trekken beide stadions een eigen publiek? Dat lijkt me vreemd.

De Kuip, voor het geluid dan he.

titan (crew)
Geen van beiden, livemuziek komt beter tot zijn recht in het clubcircuit (en dan bedoel ik geen voetbalclubs).

titan schreef:
Geen van beiden, livemuziek komt beter tot zijn recht in het clubcircuit (en dan bedoel ik geen voetbalclubs).

Uiteraard.

Kos
Concerten zijn juist het enige waar de Arena geschikt voor is.

Running On Empty schreef:
maar in Amsterdam in de Arena zijn de mensen veel gezelliger.

tijd voor een nederlandse club / zaal knockout!

charlezzz schreef:
tijd voor een nederlandse club / zaal knockout!

Start jij hem op of zal ik het doen?

-edit: hij was er al

Cygnus schreef:
(quote)

Start jij hem op of zal ik het doen?

-edit: hij was er al

doen we het samen!

Ik ga liever naar de kleine zalen. Zo heb ik Rufus Wainwright in de HMH al laten schieten omdat ik goede herinneringen aan Paradiso heb laat staan dus concerten in de Kuip of de Arena: die wil ik echt niet meer meemaken. Ik laat dus grote favorieten schieten als de zaal me niet bevalt (alhoewel als het echt niet anders kan ik misschien nog wel een uitzondering maak: Prince b.v.).
De Arena ken ik om die reden dan ook niet en in de Kuip heb ik nog aardig wat gezien in het verleden, maar dat hoeft voor mij ook niet meer.

Hier ook. Groter dan Paradiso of evt. Vredenburg hoeft het van mij niet. Ben wel een paar keer in Ahoy geweest, maar ik ga er nu niet meer heen.

Gisteren in de Arena bij The Police dacht ik bij mezelf:

Wat doe ik hier in godsnaam? Waarom investeer ik het geld van die veel te dure megaconcerten (plus alle extra's van parkeren, drinken etc etc) niet gewoon in een megaflatscreen en ga daar lekker een concert DVD zitten kijken met een colaatje MET prik of een Coronaatje uit een GLAS of zo.

Saai? Misschien wel maar die mammoetconcerten gaan mij echt enorm tegenstaan. Volgende kaartverkoop maar eens extra goed naar de eerdere ervaringen terugkijken en dan wellicht lekker uitslapen.

max en joep
Running On Empty schreef:
een colaatje MET prik

hihihi...cola met prik

max en joep schreef:
(quote)

hihihi...cola met prik

Ja met prik of bubbels of belletjes maar in ieder geval geen cola die morsdood is

Gast
geplaatst: vandaag om 18:24 uur

geplaatst: vandaag om 18:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.