Muziek / MusicMeter Live! / I Love Techno
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2008, 16:29 uur
- Underworld Hmm beetje afgezaagd
- Boys Noize Same over here
- Richie Hawtin
- Booka Shade (live) Al genoeg live gehoord
- Digitalism " " " "
- Pet Duo (live) Ken ik niet
- Audion (live)
kan wel eens leuk worden
- SebastiAn Niet meer mijn stijl
- Robert Hood Old timer, dat wordt nog eens een feestje
- Boys Noize Same over here
- Richie Hawtin

- Booka Shade (live) Al genoeg live gehoord
- Digitalism " " " "
- Pet Duo (live) Ken ik niet
- Audion (live)
kan wel eens leuk worden- SebastiAn Niet meer mijn stijl
- Robert Hood Old timer, dat wordt nog eens een feestje

0
geplaatst: 6 september 2008, 21:33 uur
Orange room gaat weer vol met dat sop volk zitten..
Justice ga ik toch kijke
Justice ga ik toch kijke

0
geplaatst: 8 september 2008, 02:47 uur
Complete Line-Up:
Orange Room:
- Ed Rec Allstars
- Birdy Nam Nam (live)
- Crookers
- Busy P
- Feadz
- Uffie
- DJ Mehdi
- Justice
- SebastiAn
Blue Room:
- LA Riots
- Hot Chip (live)
- Digitalism
- Booka Shade (live)
- Boys Noize
- Tocadisco
- Dr. Lektroluv
Yellow Room:
- Kabale Und Liebe
- Audion (live)
- Marco Carola
- Contakt feat. Richie Hawtin, Magda, Heartthrob (live), Gaiser (live), Troy Pierce, Marc Houle (live)
Green Room:
- Matthew Hoag
- Umek
- Felix Kröcher
- DJ Murphy
- DJ Rush
- Pet Duo (live)
- Frank Kvitta
Switch Video Room:
- Bloody Beetroots
- Surkin
- Brodinski
Red Room:
- Dusty Kid (live)
- Marcel Dettmann
- Underworld (live)
- Pierre
- Dave Clarke
- Robert Hood
Orange Room:
- Ed Rec Allstars
- Birdy Nam Nam (live)
- Crookers
- Busy P
- Feadz
- Uffie
- DJ Mehdi
- Justice
- SebastiAn
Blue Room:
- LA Riots
- Hot Chip (live)
- Digitalism
- Booka Shade (live)
- Boys Noize
- Tocadisco
- Dr. Lektroluv
Yellow Room:
- Kabale Und Liebe
- Audion (live)
- Marco Carola
- Contakt feat. Richie Hawtin, Magda, Heartthrob (live), Gaiser (live), Troy Pierce, Marc Houle (live)
Green Room:
- Matthew Hoag
- Umek
- Felix Kröcher
- DJ Murphy
- DJ Rush
- Pet Duo (live)
- Frank Kvitta
Switch Video Room:
- Bloody Beetroots
- Surkin
- Brodinski
Red Room:
- Dusty Kid (live)
- Marcel Dettmann
- Underworld (live)
- Pierre
- Dave Clarke
- Robert Hood
0
geplaatst: 8 september 2008, 15:37 uur
Mja de line up valt toch een beetje tegen... sowieso opvallend dat er op een feest dat I Love Techno heet, 2 vd 5 zalen elektro/house zijn. Daar zitten wel een aantal goede live acts tussen (Booka Shade, Justice, Dr. Lektroluv, Boys Noize), maar die heb ik allemaal al wel eens gezien. De Green Room is het standaard hardtechno-rijtje, daar kom ik meestal zelden op feesten. De Red Room doet het met (met alle respect) veteranen als Underworld, Robert Hood en Dave Clarke. De line up van de Yellow Room is wel heel sterk, maar wrs ga ik de hele contakt crew 3 weken daarvoor al zien in A'dam, dus ik denk dat het m toch niet wordt dit jaar...
0
geplaatst: 9 september 2008, 11:15 uur
Titmeister schreef:
Mja de line up valt toch een beetje tegen... sowieso opvallend dat er op een feest dat I Love Techno heet, 2 vd 5 zalen elektro/house zijn. Daar zitten wel een aantal goede live acts tussen (Booka Shade, Justice, Dr. Lektroluv, Boys Noize), maar die heb ik allemaal al wel eens gezien. De Green Room is het standaard hardtechno-rijtje, daar kom ik meestal zelden op feesten. De Red Room doet het met (met alle respect) veteranen als Underworld, Robert Hood en Dave Clarke. De line up van de Yellow Room is wel heel sterk, maar wrs ga ik de hele contakt crew 3 weken daarvoor al zien in A'dam, dus ik denk dat het m toch niet wordt dit jaar...
Justice, Dr. Lektroluv en Boys Noize spelen niet live op ILT
0
geplaatst: 9 september 2008, 13:07 uur
klopt, had beter live weg kunnen laten. Al is Justice live wel beter dan een set...
0
geplaatst: 9 september 2008, 15:35 uur
Dat ga ik op ILT meemaken want ik heb ze live al gezien op 5 Days Off. Maar ben wel benieuwd naar hun DJ sets want als ik zo op youtube kijk mixen ze wel heerlijke nummers 

0
geplaatst: 23 september 2008, 14:58 uur
Aangezien de Orange Room de Ed Banger Room op ILT is baal ik wel dat Mr. Oizo er niet staat, die kerel maakt echt fijne muziek. Ik kijk al uit naar zijn album 

0
geplaatst: 26 september 2008, 12:29 uur
Titmeister schreef:
klopt, had beter live weg kunnen laten. Al is Justice live wel beter dan een set...
Ik heb laatst weer 2 DJ sets van hun beluisterd (Amnesia en BBC's Big Weekend) en ik moet zeggen dat ze echt geniaal draaiden het was zeker niet zomaar een kwestie van plaatje na plaatje draaien. Elk nummer mixte ze door mekaar met het volgende nummer en bij sommige nummers pakte dat echt geniaal uit. En ik heb ze op 5 Days Off live gezien en dat was idd heel vet. Maar als ze een DJ set draaien dan komen ze dus ook gewoon keihard

0
geplaatst: 16 november 2008, 20:38 uur
Wat een geweldig feest was dit. Het was ongelofelijk druk en bloedheet maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Hoogtepunten waren voor mij Underworld (gek genoeg), Justice en SebastiAn. Justice mixte te briljant $$Troopers van Huoratron met Housi van Les Petits Pilous, echt meesterlijk. Na Justice kwam SebastiAn, hij opende met Motor en draaide ook nog Pet's Dance van S.P.A., super fijn 
Ben volgend jaar hopelijk weer van de partij, super nice feestje

Ben volgend jaar hopelijk weer van de partij, super nice feestje

0
geplaatst: 13 juli 2009, 02:26 uur
In Muziek > MusicMeter Live! > I Love Techno 2009:
24 oktober is het weer zover, I Love Techno 2009 word dan weer gehouden in de welbekende Flanders Expo Hallen in Gent. Er zijn nog geen namen bekend gemaakt, maar ik heb er nu al zin in
I Love Techno 2009
24 oktober is het weer zover, I Love Techno 2009 word dan weer gehouden in de welbekende Flanders Expo Hallen in Gent. Er zijn nog geen namen bekend gemaakt, maar ik heb er nu al zin in

I Love Techno 2009
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 15:00 uur
Ben dit keer niet van de partij. De namen zijn ook niet echt denderend, beetje afgezaagd eigenlijk. Ik bedoel alweer Boys Noize (4de jaar) en voor de rest de DJ's die wat hitjes hebben gehad afgelopen jaar (The Bloody Beetroots, Fake Blood) maar nou niet echt een noemenswaardig album hebben uitgebracht. En natuurlijk de standaard oudgediende (Dave Clarke en Laurent Garnier. De enige namen die ik wel terecht vind zijn eigenlijk alleen Deadmau5, Zombie Nation, Tiga en Vitalic. Maar van die namen zou ik alleen Deadmau5 en Zombie Nation graag live willen zien. Vitalic en Tiga hebben me teleurgesteld op Lowlands...
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 15:06 uur
Tiga was heel erg nerveus op Lowlands, hij wilde in eerste instantie helemaal niet meer draaien. Denk niet dat je mensen op 1 mindere avond af moet rekenen... Niet dat ik wel ga, overigens, al zal ik Tiga wellicht wel zien op Soulwaxmas in Antwerpen eind dit jaar.
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 16:28 uur
herman schreef:
Tiga was heel erg nerveus op Lowlands, hij wilde in eerste instantie helemaal niet meer draaien. Denk niet dat je mensen op 1 mindere avond af moet rekenen... Niet dat ik wel ga, overigens, al zal ik Tiga wellicht wel zien op Soulwaxmas in Antwerpen eind dit jaar.
Ah dat heb ik niet gehoord. Weet je hoe het kwam dan dat hij nerveus was? Want op Werchter was hij inderdaad stukken beter dan op Lowlands.
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 16:40 uur
Ja, hij was nogal onder de indruk van 2 Many DJ's (die er voor Lowlands blijkbaar een hele happening van hadden gemaakt) en hij durfde niet meer daarna op te draaien. Toen hebben Joost van Bellen (die eigenlijk af zou sluiten geloof ik) en Tiga geruild.
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 17:33 uur
Ja maar dat is een bekend verhaal bij Tiga. In de documentaire van Soulwax verteld hij al dat hij het nooit leuk vind om na 2 Many DJ's te moeten draaien omdat zij altijd alle soorten muziek door mekaar mixen waardoor de set van Tiga heel saai overkomt.
Ik snap zijn punt wel, maar hij moet zich daardoor juist uitgedaagd voelen en niet geïntimideerd.
En het is zeker niet dat ik Tiga afreken ofzo. Alleen vind ik het vaak jammer dat hij van zulke toffe muziek maakt maar dat dat niet echt terugkomt in zijn sets.
Hij moet gewoon een liveset maken en gewoon met belachelijke disco(over-the-top)effecten gaan touren. Want dat past gewoon bij Tiga, dat hoor ik ook op zijn platen terug.
Ik snap zijn punt wel, maar hij moet zich daardoor juist uitgedaagd voelen en niet geïntimideerd.
En het is zeker niet dat ik Tiga afreken ofzo. Alleen vind ik het vaak jammer dat hij van zulke toffe muziek maakt maar dat dat niet echt terugkomt in zijn sets.
Hij moet gewoon een liveset maken en gewoon met belachelijke disco(over-the-top)effecten gaan touren. Want dat past gewoon bij Tiga, dat hoor ik ook op zijn platen terug.
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 16:17 uur
Kan ik me goed in vinden ja. Zijn sets zijn vaak toch minder goed dan zijn eigen materiaal op de cds.
* denotes required fields.