MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Lab30 Augsburg (DE)

zoeken in:
Ik Doe Moeilijk
Binnenkort een leuk 3 daags festival met allerlei elektronische muziek.

Line-up

25.okt.2007 22:00
Wouter van Veldhoven, Orphax, VCV, Digitalis, Lackluster

26.okt.2007 22:00
Svarte Greiner, Milieu, Kettel, Secede, Yagya, Yimino

27.okt.2007 22:00
Macc, KiloWatts & Vanek, Andreas Tilliander, Hakan Lidbo, Mikkel Metal, Slick Rogers

Sietse
kijk een kenner...waar heb je al deze kennis zo vandaan...en waarom dingen schuingedrukt, en dan met name enkele van de minder interessante dingen (lackluster, kettel, secede)

de tijden zijn ondertussen ook bekend.

ohh en ik ben erbij, voor de duidelijkheid

Ik Doe Moeilijk
De info komt van www.myspace.com/lab30, dit had ik er al onder willen zetten.
Ik heb ze schuin gedrukt omdat ik dat juist wel interessante dingen vind.
Voorts wil ik ook Andreas Tilliander bij deze schuin drukken. Als je wilt kan ik Orphax ook wel schuin drukken hoor
Anyway tof dat je hier optreedt. Omdat het ver weg is en ik niemand mee kan krijgen ga ik hier niet aanwezig zijn. Hetgeen ik heel erg ongelooflijk enorm spijtig vind, want de line-up liegt er niet bepaald om.

Sietse
tsja, ik ben iets aan het regelen met een auto of een bus...
ik ga met Wouter van Veldhoven en nog twee andere vrienden (en wellicht nog meer)

Sietse
Dingen die ik het liefst wil zien zijn Wouter van Veldhoven, Svarte Greiner, VCV (toch ook wel), Yagya, Kilowatts & Vanek (als dat net zo'n show wordt als 3 jaar terug...) en Andreas Tilliander.

Ook Yimino vind ik wel aardig en Milieu kan leuk zijn, maar kan ook dikke shit zijn. Hakan Lidbo zou ik volgens sommigen wel leuk kunnen vinden, maar heb het nog nooit gehoord.

Moet zeggen dat ik het vergeleken met de vorige twee jaar wel een mindere line-up vindt. Te veel IDM en andere dansbare muziek en te weinig meer experimetele en ambient dingen.

Ik Doe Moeilijk
Ik ben niet bekend met eerdere edities maar ik vind de line-up zoals ik al zei beijzonder goed. Ik ben juist wel geinteresseerd in IDM, Sending Orbs staat bij mij erg hoog in het muziekvaandel .

Sietse schreef:
tsja, ik ben iets aan het regelen met een auto of een bus...
ik ga met Wouter van Veldhoven en nog twee andere vrienden (en wellicht nog meer)
Wanneer je nog iemand nodig hebt om de vervoerskosten te drukken dan houd ik me aanbevolen.

Sietse
ik hou je op de hoogte

Gast
geplaatst: vandaag om 18:24 uur

geplaatst: vandaag om 18:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.