MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concert THE POLICE AFGELAST ;-(((

zoeken in:
Wegens Stemproblemen van STING is het concert van THE POLICE vanavond in het sporpaleis afgelast ;-(((

Ik baal als een sticker ;--(

'k dacht net aan u toen ik het las op TT. 's echt wel balen voor iedereen dat ging.

Tja.. en dan de VRT: eerst een verslag en loftrompet steken over de tour en hoe goed ze wel zijn, en dan zegt Martine Tanghe, concert vanavond afgelast en zegt ze breedlachend "PECH VOOR DE FANS".

Grrr.

Wordt het optreden dan niet verzet naar een latere datum?

Ja. misschien: maar dan ga je dat zien: t zal dan net op een datum zijn dat het onmogelijk is .... daar vrees ik dus echtvoor.. heb dat al eerder voorgehad: met dàt verschil dat het dan om bands ging die sowieso wel eens een keer opnieuw touren....

Tja... bang afwachten is de boodschap....
In het slechtste geval zal ik mijn jeugdhelden dus NOOIT gezien hebben ;-(

c-moon schreef:
Ik baal als een sticker ;--(

lebowski schreef:
(quote)

ik vind het anders zo grappig niet hoor Lebowski ..
Nu ja, wie weet KOMT er alsnog een concert, en wie weet kan ik daar dan bij zijn...

c-moon schreef:
(quote)

ik vind het anders zo grappig niet hoor Lebowski ..
Nu ja, wie weet KOMT er alsnog een concert, en wie weet kan ik daar dan bij zijn...

Lebowski vindt het niet grappig dat het concert is afgelast, maar dat je "balen als een sticker" zegt... Ik weet niet of dat in Vlaanderen gebruikelijk is, maar die Ollanders zeggen altijd "balen als een stekker"...

Cygnus schreef:
(quote)

Lebowski vindt het niet grappig dat het concert is afgelast, maar dat je "balen als een sticker" zegt... Ik weet niet of dat in Vlaanderen gebruikelijk is, maar die Ollanders zeggen altijd "balen als een stekker"...

Ah !
Wel dan ben ik bij deze betrapt in mijn MISLUKTE poging om 'ollands te spreken: Lebowski lacht dus met rede ;--)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:24 uur

geplaatst: vandaag om 18:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.