MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Stars Of The Lid (1 dec - cc Luchtbal, Antwerpen)

zoeken in:
Vrijdag 21 december 2007
Schouwburg cultuurcentrum Luchtbal, Antwerpen

STARS OF THE LID (us)
+ 2 support acts

(afbeelding)

Klik hier voor meer info

JSC
Geweldig nieuws

Sietse
en nu maar hopen dat ze Nederland ook aan doen...

fastpulseboy
ja hoor, 1 december rotterdam
en 29 november keulen (voor mij ook goed te bereizen)

Sietse
dat klopt dus niet...

1 december is
DECEMBER 1
PARIS, FRANCE-TBC
http://www.myspace.com/alifibgigs

je hebt waarschijnlijk op "next" geklikt, maar dan krijg je de tour van Volcano the Bear, en dat is wel 1 dec in Rotterdam.

fastpulseboy
ai.......
foutje..
grrrrrr

Sietse
ik dacht hetzelfde hoor...zag toen later pas dat het om Volcano the Bear ging (wat trouwens ook best leuk is)

Hm, jammer zeg. Ik las namelijk een paar weken geleden dat ze op 21 december in Utrecht zouden komen. Maar blijkbaar is dat dus vervangen door een extra dag in België...

Hier het oorspronkelijke tourschema:
http://brainwashed.com/index.php?option=com_content&task=view&id=6494&Itemid=1

ik heb al verschillende data gezien. Het wordt me niet echt duidelijk...
Als ik het goed heb: 1 december Antwerpen, 21 december Utrecht.

Maar dat kan ook weer anders worden...

we tigers schreef:
ik heb al verschillende data gezien. Het wordt me niet echt duidelijk...
Als ik het goed heb: 1 december Antwerpen, 21 december Utrecht.

Dat staat in ieder geval wel op de site waarop op de officiele Stars of the Lid site naar verwezen wordt

en reken maar dat ik 1 december naar Antwerpen tuf. En als dat bevalt zie ik me ook nog wel naar Utrecht rijden...

fastpulseboy
to be confirmed staat er nog bij utrecht he......dus ff afwachten.

Sietse
ik gok theater kikker...

binnenkort eens mijn bronnen aansnijden

theater kikker? dat zou erg gaaf zijn. Ik heb daar al een aantal toppers gezien (the books, triosk). Leuke zaal met enorm goed geluid!

Sietse
geen theater kikker...maar Huis aan de Werf.

Interzone Festival heeft ze binnen gehaald (maar dit keer dus geen Kikker):
http://www.interzone-festival.com/

Sietse schreef:
geen theater kikker...maar Huis aan de Werf.

Interzone Festival heeft ze binnen gehaald (maar dit keer dus geen Kikker):
http://www.interzone-festival.com/

Holy crap, is dit al "definitief"?

Sietse
uhm, ja

Tof, bedankt voor de info.

JSC
Zo, net besteld... Erg leuk dat Machinefabriek ook zal optreden. Datum in titel mag wel veranderd worden naar 1 dec Blijkbaar komen ze op 20/12 ook naar Brussel volgens die Brainwashed site - daar ga ik wss ook heen

Misschien de topictitel even aanpassen? Er zijn nu 2 topics met dezelfde datum, één in Utrecht, één in Antwerpen.

Uiteraard ga ik er alles aan doen om SOTL live te kunnen zien. Count me in. Ben er benieuwd of ze veel van And Their Refinement of The Decline gaan spelen. Nog altijd mijn nr 2 van 2007 ;]

fastpulseboy
wat is het nou...........1 dec of 21 dec? utrecht

21 Dec. Zie interzone-festival.com

Sietse
live kun je waarschijnlijk toch wel iets anders voorstellen. Ze speelden vroeger nooit echt stukken van hun albums, maar gewoon andere dingen.

OK, voor alle duidelijkheid:

Stars Of The Lid speelt wel degelijk op zaterdag 1 december in de schouwburg van cultuurcentrum Luchtbal in Antwerpen. Door een dubbele boeking werd dit concert, dat eerst gepland stond op 21 december, verschoven.

In Antwerpen spelen Machinefabriek uit Nederland en Ignatz uit België het voorprogramma. In voorverkoop kost een kaartje slechts zeven euro!

Meer info: www.ccluchtbal.org

titel maar even aangepast

Ik heb vernomen dat ze een strijkkwartet meenemen op hun tour. Dat klinkt veelbelovend!

There will be a special limited edition CD available for sale on the upcoming STARS OF THE LID European/North American tours. Carte-de-Visite. It is a collection of unreleased out-takes, and a couple pieces of music from long out of print vinyl 12 inches. This will not be available in stores.

Ik zou het heel snel op kunnen zoeken maar zit Ignatz niet bij K-RAA-K? Zo ja dan vind ik het jammer dat ze alleen in Antwerpen spelen en niet in Utrecht

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.