MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Rekord3r

zoeken in:
Rekord3r is een concept van een aantal vrienden van me. Het bestaat uit ongeveer elke maand een feest ergens in de Randstad. De muziek die gedraaid wordt is voornamelijk minimal, techno en elektro. Afgelopen vrijdag werd het dak er nog afgeblazen in de Off Corso in Rotterdam, vrijdag 16 november a.s. is het de beurt aan de Poema. De deuren gaan open om 23:00, en sluiten pas héél laat (of vroeg zo je het wilt). Line up:

Troy Pierce
Marc Houle
Juan Sanchez
Wouter de Moor
Lennart Bezemer

kaarten zijn 9,99 in vvk, 14,99 aan de deur. Meer info check: www.rekorder.nl[/url] of www.rekorder.hyves.nl[/url]

Liefhebbers van dancefeesten moeten zeker komen! Zeer goede muziek en zeer relaxte sfeer...

Ik heb al heel wat feestjes in november, maar voor iedereen die zit te twijfelen: Troy Pierce is een absolute aanrader! Echt een fantastische DJ, geen twijfel dat dit een heel mooi feest gaat worden.

Ik zal het in gedachten houden.

Het was echt een fucking vet feestje, Marc Houle bracht de sfeer er aardig in, Troy pierce viel een beetje tegen, Juan Sanchez was strak en Freddy Spool & Tettero knalden lekker als afsluiters... 8:15 sloot de Poema, en daarna nog met een groep van 40-50 man richting mijn kelder om te afteren, 2 uur 's middags sloot ik de toko

voor foto's van rekorder zelf, check:
http://partyflock.nl/gallery/2904/PAGE/2.html

voor foto's van de afterparty, check:
www.titsanddreams.hyves.nl[/url]

Titmeister schreef:
Het was echt een fucking vet feestje, Marc Houle bracht de sfeer er aardig in, Troy pierce viel een beetje tegen, Juan Sanchez was strak en Freddy Spool & Tettero knalden lekker als afsluiters... 8:15 sloot de Poema, en daarna nog met een groep van 40-50 man richting mijn kelder om te afteren, 2 uur 's middags sloot ik de toko

voor foto's van rekorder zelf, check:
http://partyflock.nl/gallery/2904/PAGE/2.html

voor foto's van de afterparty, check:
www.titsanddreams.hyves.nl[/url]

Een goed feest is nooit weg, dus mooi dat het zo tof was. Ik hoorde van vrienden al dat Houle fantastisch draaide.
Leuk filmpje van afterparty trouwens, ziet er wel echt gezellig uit.

Leuk! Waar haal je zo'n kelder vandaan?

Is de kelder van mijn studentenhuis, nadat alle troep opgeruimd was en we er een installatie ingeknald hadden

Ben jij die kerel met de zonnebril?

Marc en Troy waren er zeker niet meer bij

T.O. schreef:
Ben jij die kerel met de zonnebril?

Marc en Troy waren er zeker niet meer bij

die in het filmpje bedoel je? Nee dat ben ik niet En Troy hadden we nog wel gevraagd, maar die had niet zo'n zin meer...

Nieuwe ronde, nieuwe kansen:

8 maart, Rekorder in de Poema (Utrecht)

line-up:
Ille Bitch & De Man Zonder Schaduw
Ranz und Tanz
Petter
Sandrien
Wouter de Moor

23:00-08:00

Gast
geplaatst: vandaag om 21:48 uur

geplaatst: vandaag om 21:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.