MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Dries Roelvink Ahoy afgelast

zoeken in:
Las net tot grote teleurstelling dat het concert van Dries in Ahoy afgelast is...
Te weinig belanstelling..

Kwaliteit wordt niet meer gewaardeerd blijkbaar!!

Kos schreef:
[plaatje]

Ik kan gelukkig mijn kaartjes weer terugruilen. Ik krijg er nog een roze string bij ook..

Ik had er een gele zwemslip bij gekregen.

Kos schreef:
(afbeelding)

Kennelijk genoeg belangstelling toch....... gelukkig maar. Tis een pracht artiest

UTRECHT/ROTTERDAM (ANP)- Het concert dat Dries Roelvink 28 januari zou houden in Ahoy Rotterdam gaat niet door, omdat twee sponsors zich hebben teruggetrokken. Het optreden wordt mogelijk verplaatst naar een nog nader te bepalen datum.

Dat heeft zijn management dinsdag bekendgemaakt. Voor het concert dat 'I love Dries' zou gaan heten, was plaats voor 8000 mensen. Zeker 7000 kaarten waren al verkocht.

Maar dat bleken 7000 oud CDA-leden te zijn, die met "I Love Dries" dachten samen met Van Agt een Sinterklaasavond aangeboden te krijgen.

ettettummu schreef:
Maar dat bleken 7000 oud CDA-leden te zijn, die met "I Love Dries" dachten samen met Van Agt een Sinterklaasavond aangeboden te krijgen.

ja, het gebeurt niet vaak dat ik hardop lach achter m'n computer (al zit ik er in theorie natuurlijk voor).

Sietse
haha. geweldig...

ik mag die man trouwens niet...ooit een stukje over hem op tv gezien en ik vond het een arrogante klootzak.

Dries verlaat het zinkende schip.

AHOY

Sietse schreef:
haha. geweldig...

ik mag die man trouwens niet...ooit een stukje over hem op tv gezien en ik vond het een arrogante klootzak.

Ik mag hem wel. Hij was ooit in zo'n Llink programma en daar liet hij zien dat hij schijt heeft aan het milieu. Nou is dat natuurlijk niet zo heel erg goed, maar Dries deed absoluut niet zijn best om dit te verbergen en daardoor politiek correct over te komen. Er zijn maar heel weinig mensen milieubewust en het is dus ook heel raar dat iedereen die op tv komt altijd hun afval scheidt enzo. Ik vond het erg verfrissend.

Casartelli (moderator)
gemaster schreef:
Ik mag hem wel. Hij was ooit in zo'n Llink programma en daar liet hij zien dat hij schijt heeft aan het milieu. Nou is dat natuurlijk niet zo heel erg goed, maar Dries deed absoluut niet zijn best om dit te verbergen en daardoor politiek correct over te komen. Er zijn maar heel weinig mensen milieubewust en het is dus ook heel raar dat iedereen die op tv komt altijd hun afval scheidt enzo. Ik vond het erg verfrissend.

Hmja daar heb ik ook wel eens wat over gehoord geloof ik.

"Waterbesparende douchekop? Er mag juist wel wat meer water uit komen."

Iedereen heeft zo zijn dromen en zo ook Dries. Lullig voor hem dat zoiets niet doorgaat omdat 2 sponsoren zich terugtrekken, wat je ook van hem mag denken.

Ach, het is toch te zielig voor woorden... Een optreden 'I love (naam van artiest)' noemen...

Waarom schieten ze die man nou niet gewoon af?

kaztor schreef:
Waarom schieten ze die man nou niet gewoon af?
Nou nou, dat gaat wel erg ver. Hij doet toch niemand kwaad?

BlueVelvet schreef:
(quote)
Nou nou, dat gaat wel erg ver. Hij doet toch niemand kwaad?

Vind ik ook. Beetje normaal doen zou ik zeggen.

Okee, okee...

Vierendelen dan?

Wow, dat is lang geleden. Maar ik vind dat dit voorstel al heel wat aan beschaafdheid heeft gewonnen!
Overigens, heeft de beste man nu wel of niet opgetreden in Ahoy?
Dan nog iets: ik zie dat hij niet eens een plek op MusicMeter heeft; ik kan me niet voorstellen dat nog niemand de behoefte heeft gevoeld een album van hem toe te voegen...wie o wie?

Spijtoptant
BlueVelvet schreef:

Dan nog iets: ik zie dat hij niet eens een plek op MusicMeter heeft; ik kan me niet voorstellen dat nog niemand de behoefte heeft gevoeld een album van hem toe te voegen...wie o wie?

Ik kan me dat eigenlijk heel goed voorstellen. (Waarom doe je het zelf niet ? )

Spijtoptant schreef:
Ik kan me dat eigenlijk heel goed voorstellen. (Waarom doe je het zelf niet ? )

Het was ietwat ironisch bedoeld
Ik zal er niet wakker van liggen als hij niet op de site staat hoor; toch hebben andere verkondigers van het levenslied als Jannes, Joling, Bauer,... wel de eer.

Definitie van 'levenslied' volgens Wiki:
Een levenslied is een Nederlandstalig lied waarin eenvoud en herkenbaarheid voorop staan. Het lied, dat vaak licht sentimenteel is, richt zich in eerste instantie op de doorsnee luisteraar die geen uitgesproken muzikale of kunstzinnige ontwikkeling heeft. Zij die die ontwikkeling wel menen te hebben, kijken vaak op het levenslied neer. Vanwege de indruk van goedkoop effectbejag die het levenslied op hen maakt, gebruiken zij ook wel de badinerend bedoelde benaming smartlap.

Spijtoptant
BlueVelvet schreef:
(quote)

Het was ietwat ironisch bedoeld
Ik zal er niet wakker van liggen als hij niet op de site staat hoor; toch hebben andere verkondigers van het levenslied als Jannes, Joling, Bauer,... wel de eer.

Nou ja, ik heb de eer de CD van Erik Hulzebosch toegevoegd te hebben. Ik heb er niet op gestemd, en het album nooit helemaal aan een stuk gehoord, maar alleen omdat ik Erik Hulzebosch van vroeger, toen hij nog schaatste, een leuke vent vond, hield ik het vorig jaar een beetje in de gaten en voegde ik hem toe.
Als er dus mensen zijn die Dries Roelvink wel een aardige man vinden, is het niet zo raar dat zij de CD toevoegen, ongeacht hun eigen smaak.
Ik doe het niet, heb geen zin om de gegevens bij elkaar te zoeken. Dat is mijn luiheid dan, en mijn desinteresse in de persoon Dries Roelvink.

Desinteresse, geen afkeer. Daar ken ik hem ook helemaal niet goed genoeg voor.

Spijtoptant schreef:
Ik doe het niet

Iemand moet zich opofferen

Nu kan iedereen weer rustig slapen.....

Spijtoptant
aERodynamIC schreef:
(quote)

Iemand moet zich opofferen

Nu kan iedereen weer rustig slapen.....

Was er geen wachtlijst, is dit toeval, of heb je van je positie als crewlid gebruik gemaakt ?

Aan wachtlijsten doe ik als crew niet: en jullie wens was zo groot

Maar 2 vind ik meer dan genoeg: een ander mag de rest doen.

Spijtoptant
Ik beloof: Als Nederland de finale van Duitsland wint, ga ik deze CD luisteren. Echt waar. En meer dan één keer. Gewoon goed luisteren om een oordeel te vellen, en dat zal echt niet een lullig afzeikoordeel zijn.

(Hup Turkije !)

Ik zie dat je direct voor het beste album van Dries gekozen hebt!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:27 uur

geplaatst: vandaag om 17:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.