MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / 3 februari Orphax live in Utrecht (gratis entree)

zoeken in:
Sietse
Op 3 februari moet ik optreden als Orphax in Café Averechts te Utrecht.

Dit is in het kader van "Eat This Eetcafé"

Een korte omschrijving van de avond:

Het is inmiddels een traditie. De eerste zondag van de maand staat er spannende muziek in cafe Averechts, helemaal voor niets! Naast muziek verzorgt Eat This Media er ook nog een vegetarische eetcafe! Een compleet verzorgde avond voor fijnproevers!

Eten is zo'n € 9,80 voor een 3 gangen menu (althans het is tot nu toe altijd zoiets geweest).

Orphax. Deze Amsterdamse artiest komt met een ambient set laten horen waarom wij hem zo graag wilden hebben.

Reserveren voor het eten is wel nodig en dat kan bij de bar of telefonisch (030-2710916) tijdens openingstijden.

Cafe open om 18:00
Muziek op een nog niet nader bepaald tijdstip.

(om dan gewoon ff een onduidelijk stukje te schrijven)

Hopelijk tot dan

Een ambient set? Je gaat er dus wat meer vaart achter zetten in vergelijking met je drone sets?

Ik zal eens zien of m'n broer en z'n vriendin meewillen. Zij houdt van ambient e.d. en is ook nog eens vegetarisch dus dat moet een win-win situatie zijn. Heb ik ook nog eens gratis vervoer

Maar pin me d'r niet op vast...

Sietse
zou tof zijn

en het wordt een ambient/drones set...denk aan lab30, maar dan net ff anders

Gast
geplaatst: vandaag om 22:38 uur

geplaatst: vandaag om 22:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.