MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Time Warp

zoeken in:
Nog mensen die het grootste technofeest van Duitsland gaan bezoeken? 5 april in de Maimarkthallen in Mannheim. Duurt van 19:00 tot 14:00

Line up:

Floor I 1

Carl Cox
Chris Liebing
Johnny D
Murphy (BR)
Nick Curly
Pet Duo
Rush
Stefano Libelle
Live: Brian Sanhaji

Floor II 2

Âme
Richie Hawtin
SeeBase
Sven Väth
Turntablerocker
Live: 2000 and One
Live: Alter Ego

Floor III 3

Blast SL
Boys Noize
Digitalism
Lovarro und Styles
Moonbootica
Sasch BBC
The Disco Boys

Floor IV 4

Federico Molinario
Karotte
Loco Dice
Luciano
Magda
Manone
Marco Carola
Nekes
Raresh
Ricardo Villalobos

Floor V 5

Gerd Janson
Jay Edit
Laurent Garnier

Echt een mooie line-up, ik zou denk ik vooral op de 2e vloer dansen. Helaas denk ik dat ik niet meer ga, het is mij toch iets teveel geregel (heen en terug ong. 17 uur rijden) en kosten. Wel jammer, het lijkt me een mooi feest.
Ik ben wel te vinden op de Pre-Party in Off_Corso met Karotte en Loco Dice

Mja, ik wilde het graag eens mee maken, maar had beter de vorige editie kunnen gaan (die was ook met James Holden o.a.).

Dit jaar is vooral Floor 4 leuk, Floor 2 is aardig. Laurent Garnier ook, maar die zie ik binnenkort al in mijn eigen woonplaats
De rest doet me weinig.

T.O. schreef:
Floor 2 is aardig.

Het zijn eigenlijk ook niet echt mijn favoriete artiesten, maar Sven Vath en Richie Hawtin zijn op een feest als dit eigenlijk onmisbaar. Het zal echt wel een gekkenhuis worden daar.

Klopt, ik heb Sven Väth al eens meegemaakt op Green & Blue twee jaar geleden en dat was daar voor velen hét hoogtepunt van de dag.

Veel spektakel er om heen ook, vuurspuwers en zo (feest was buiten...). En vorig jaar op TIme Warp ging ie als een bezetene door de microfoon schreeuwen, niet volledig nuchter waarschijnlijk

Maar zijn dj-sets kunnen me nooit echt bekoren, dus dan boeit die hype er om heen mij ook niet echt.

Richie Hawtin is een compleet ander verhaal, daar ben ik erg benieuwd naar eigenlijk.

thejazzscène
Vind ik persoonlijk niet echt de moeite. Dit lijkt me al aantrekkelijker qua prijs/kwaliteit: http://www.lestransardentes.be/ . Het is deze zaterdag in Luik te doen.

Ben eigelijk wat afgekickt van die megaevents. Dan ga ik liever een avondje naar een artiest/ dj die in een lokale club komt. Daar je jezelf tenminste ten volle concentreren op de volledige set. Op grote evenementen ben je al snel geneigd in het midden van een set de zaal te verlaten om je volgende artiest te gaan aanschouwen.

Ben ik wel met je eens, ik ben zelf ook nooit zo happig op die grote events.

Green & Blue was voor mij een uitzondering, omdat het zogezegd buiten afspeelde in het zonnetje. Bovendien mochten we met het kaartje 's avonds gratis naar de Cocoon Club

T.O. schreef:
Klopt, ik heb Sven Väth al eens meegemaakt op Green & Blue twee jaar geleden en dat was daar voor velen hét hoogtepunt van de dag.

Veel spektakel er om heen ook, vuurspuwers en zo (feest was buiten...). En vorig jaar op TIme Warp ging ie als een bezetene door de microfoon schreeuwen, niet volledig nuchter waarschijnlijk

Haha, Sven Väth en nuchter kennissen van mij hadden een after na Cocoon vorig jaar, stond om half 8 's ochtends Sven Väth voor de deur, of ie nog wat plaatjes mocht draaien

Maar goed, voor de sfeer ga ik ook liever naar de kleine feestjes, maar zo'n groot evenement is ook wel vet. En ik ga natuurlijk om mijn grote helden Richie & Ricardo te zien

Preparty in off_corso ga ik missen helaas, er is dan ook Rekorder in de Poema...

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.