MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Black Rebel Motorcycle Club in Paradiso 23-06-2008

zoeken in:
Black Rebel Motorcycle club geeft maandag 23 juni een concert in Paradiso. De voorverkoop van de kaarten is vandaag (23-02) begonnen. Ik ben erbij, jullie ook?

Pim Latuny
Ik was erbij en ;t was echt een goed optreden! Wat een kract en spanning hebben die nummers live zeg!

Echt één van mijn beste optredens!

Ja het was erg vet! Geweldige sfeer en ze waren in vorm. Ik ben twee weken geleden ook naar hun optreden in Brussel geweest daar was de energie aanzienlijk minder. Ook de nieuwe stand-in drummer (leah) presteerde naar behoren. Ze speelden bijelkaar ruim 2,5 uur en ze leken het echt naar de zin te hebben.

De tracklist was ook erg lekker. De dromerige, sfeervolle nummers en de knallende rock 'n roll tracks wisselden mekaar goed af. In het middenstuk van het concert brachten Peter en Robert ombeurten een aantal akoestische nummers zodat de ander even een korte pauze had.

Daarna bouwde het op naar een fantastische climax met de nummers American X, Whatever Happened to my Rock 'n Roll, All you do is talk, Took out a loan en Spread your love.

Kortom een geweldig concert.

4.5*

Het geluid was alleen loeihard. American X knalde echt. Had alleen nog "the lonesome death of hattie carroll" willen horen.Maar het was een schitterende performance

Het geluid was inderdaad erg hard, te hard als je het mij vraagt. Dat was in Brussel ook al het geval. Gelukkig heb ik altijd mijn oordopjes bij. American X knalde zeker.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:57 uur

geplaatst: vandaag om 12:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.