MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / DEEP PURPLE sluit SUIKERROCK 2008 af !!

zoeken in:
"Deep Purple sluit Suikerrock 2008 af(AP)

di 04/03/08 - De Britse hardrockgroep Deep Purple komt op zondag 27 juli naar het muziekfestival Suikerrock in Tienen. De groep zal het festival op de Grote Markt afsluiten.

Deep Purple scoorde in de jaren 70 hits als "Child in time", "Smoke on the water" en "Woman from Tokyo".

De groep veranderde door de jaren heen verschillende keren van samenstelling, maar treedt nog altijd zo'n 100 keer per jaar op.

Op vrijdag 25 juli zakken Zap Mama, Tom Helsen, Zornik en Milk Inc. af naar Tienen. Voor zaterdag 26 juli zijn nog geen namen bekend."

Inderdaad DP sluit Suikerrock af en ik zal er zijn. De band treedt nog altijd zo'n 100 keer per jaar op en iedere keer maken ze er weer een belevenis van. Ik ga 27 Juli voor de 17e keer genieten van deze heren.

17e keer
Nu ja, ik zou ze graag voor de eerste keer zien, maar hoeveel kost een dagticket op Suikerrock?

Arno schreef:
17e keer
Nu ja, ik zou ze graag voor de eerste keer zien, maar hoeveel kost een dagticket op Suikerrock?

Waarom komen goede band steeds naar kutfestivals ?

Metallica op Pukkelpop is ook zoiets: ik twijfel zeer om te gaan.

Arno schreef:
17e keer

Ik heb dagtickets voor € 20,-. Daar kun je Deep Purple niet voor laten lopen zou ik zo zeggen.

Fuckhell, de Sisters of Mercy komen ook!
edit: en inderdaad 20€/dag. Mag je natuurlijk wel nog eens zo veel aan vervoerkosten bijrekenen.

Arno schreef:
Fuckhell, de Sisters of Mercy komen ook!
edit: en inderdaad 20€/dag. Mag je natuurlijk wel nog eens zo veel aan vervoerkosten bijrekenen.

NIet te vroeg victoria kraaien, Arno, helaas zijn The Sisets anno 2008 meer dan ooit een schim van wat het ooit was, met enige originele bandlid Andrew Eldritch (twee als je drumcomputer Dr. Avalanche ook meerekent) die meer gromt dan zingt...

Helaas zijn The Sisters LIVE een redelijke ramp ;-(
Wat mij betreft zeker geen € 20 waard....

Sweet Lucy schreef:
(quote)

Ik heb dagtickets voor € 20,-. Daar kun je Deep Purple niet voor laten lopen zou ik zo zeggen.

En je krijgt er nog Eddy Grant bij ook

Dat hangt ervan af hoelaat je arriveert toch ?

Sweet Lucy schreef:
Dat hangt ervan af hoelaat je arriveert toch ?

LOL

Wel, veel vroeger dan Eddy Grant zal ik er niet zijn, want voor alles wat voor Grant & Purple komt, geldt helaas (toch zeker voor de zondag):

Wat een K**affiche zeg !!!!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:57 uur

geplaatst: vandaag om 12:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.