MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Leonard Cohen komt naar Brugge

zoeken in:
Jeremie
Leonard Cohen komt op 10 juli 08 naar het Cactus- festival te Brugge.

Artikel uit de Standaard

Ik geloof wel dat hij niet optreed op het festival zelf, maar de avond ervoor. Waarschijnlijk om voor het optreden van Cohen een andere inkomprijs te kunnen vragen dan het festival zelf (vorig jaar kostte het festival zo'n 20 euro voor 1 dag als ik me niet vergis, het optreden van Leonard Cohen zal wel ietsje duurder zijn vrees ik ).

Op 12 juli 08 treed hij ook op in het Westerpark te Amsterdam.

Ik ga zeker aanwezig zijn (In Brugge). Zijn er nog mensen die gaan?

Naar Amsterdam ja.

Hij zal gezien zijn achternaam ook wel een bezoekje brengen aan Antwerpen.

Ik ga naar Brugge

Pink Queen
Paalhaas schreef:
Naar Amsterdam ja.

Idem

Trouwens, er zijn geruchten dat hij in de winter ook gaat touren langs kleine(re) zalen, in plaats van grote festivals en openlucht terreinen. Dat zou helemaaaaaal geweldig zijn.

paranoidandroid
Is de locatie in Brugge minder absurd groot dan in amsterdam?

Jeremie
Ik weet niet hoe groot de locatie in Amsterdam is, maar in Brugge is het te doen in een erg gezellig park (tip het maar eens in op google, er staan een paar foto's van het park op). Helemaal niet zo groot als het Vondelpark in Amsterdam in ieder geval, ik denk dat het zelfs maar een kwart van het Vondelpark is.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:54 uur

geplaatst: vandaag om 12:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.