MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Matthäus-Passion live op internet - nog tot 21 maart

zoeken in:
Beste MusicMeter community,

Sinds 1922 wordt in de Grote Kerk van Naarden de Matthäus-Passion uitgevoerd. Vrijdag 14 maart 2008 zal dit weer gebeuren door De Nederlandse Bachvereniging onder leiding van Jos van Veldhoven. Nieuw dit jaar echter is dat de uitvoering ook online te volgen is!

De Matthäus-Passion is het eerste live concert op Monteverdi.tv en deze zal tot en met 21 maart nog worden herhaald. Voor 6,95 euro kunt u het concert online 'bijwonen'. De uitzending heeft een zeer hoge kwaliteit.

We zijn erg benieuwd naar wat men van de uitvoering vindt. Naar zowel het stuk, als de ervaring van het meebeleven via MonteVerdi.tv

Ik ben daarom opzoek naar mensen die een korte recensie willen schrijven. Deze mensen krijgen van mij een gratis kaartje voor de online live uitvoering. Indien u wilt recenseren, kunt u mij een mail sturen. Vervolgens zal ik u het electronische kaartje toesturen.

Vriendelijke groeten,
Victor

[email protected]

Gast
geplaatst: vandaag om 14:15 uur

geplaatst: vandaag om 14:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.