MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Wie heeft er ook genoten van patrick Watson?

zoeken in:
Of niet, dat kan natuurlijk ook. Maar na zijn concert afgelopen zaterdag in Tivoli kan ik me dat nauwelijks voorstellen. Prachtig uitgesponnen versies van al bekende nummers en voor mijn smaak nét niet te lang. Dat houdt het makkelijk en herkenbaar .
'Momentje van de Avond' was toch wel dat meneer Watson met een stoel midden in de zaal 'Man Under The Sea' onversterkt vertolkte. Het is ondertussen een bekend trucje van hem, maar het blijft toch een prestatie om een hele zaal met alleen je stem stil te krijgen.

Eervolle vermelding voor Voicst die een erg leuk voorprogramma neerzetten. Twee duimen richting het plafond voor de Amsterdammers!

Nagenieten? Klikken dan!

Voicst - Everyday I Work On The Road
Patrick Watson - Giver
Patrick Watson - Man Under The Sea

Zijn er nog mensen in Amsterdam en Tilburg bijgeweest?

(verwijderd)
Ik ben afgelopen donderdag in Paradiso geweest.. en ik kan maar een ding zeggen.. het was geweldig!!!! De charme waarmee deze man op het podium staat en daarbij het eigenwijze maakt hem een muzikant waarvan er niet heel veel zijn. Ook alle eer voor zijn band.. Zelf heel erg genoten van het nummer tijdens de toegift waar de drummer begon met een solo en de bassist hem op den duur bijval gaf.. Wanneer hij weer terugkomt ga ik er zeker weten weer heen!
(leuke recensie staat op kindamuzik.net. en moet ze eerlijk gezegd wel gelijk geven dat ze zich op 2 momenten een beetje zijn verloren..)

VB1
Ik vond het goed, maar naar mijn mening iets te veel geïmproviseer en geneuzel door de liedjes heen. Bij de opener close to paradise verwachtte ik een erg mooi, sterk en meeslepend concert maar dat viel toch wel een beetje tegen. Verder was het wel duidelijk dat het goede muzikanten zijn en waren er veel mooie moment, zoals bijvoorbeeld de zingende zaag tijdens the storm en man under the sea.

Inderdaad een prachtig concert in Tivoli, het was erg druk maar toch voel je dat het een goed concert is.

Het was inderdaad echt geweldig afgelopen zaterdag! ik ging helemaal op in de muziek. veel Geëxperimenteer waar ik inprincipe erg van houd. af en toe werd het net ietsjes teveel... maar over het algemeen was het fantastisch!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:49 uur

geplaatst: vandaag om 15:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.